رئیس سازمان نظام پرستاری استان قزوین گفت: این سازمان با جدیت پیگیر حل مشکل حق بیمه 300 پرستار قزوینی است.

با جدیت پیگیر رفع مشکل حق بیمه 300 پرستار قزوینی هستیم

سلامت نیوز:  رئیس سازمان نظام پرستاری استان قزوین گفت: این سازمان با جدیت پیگیر حل مشکل حق بیمه 300 پرستار قزوینی است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،آرمین قناعت  افزود: در اواسط دهه 80، بر اساس اشتباه از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بیمه‌ 300 پرستار بجای بیمه تامین اجتماعی به ‌صورت بیمه خدمات درمانی پرداخت شد و این افراد اکنون باید مبلغی بالغ ‌بر 10 میلیون تومان و بیشتر برای جبران آن پرداخت کنند.


وی اظهارکرد: یکی از مشکلاتی که همکاران ما در سال‌های آخر خدمت جهت یکسان‌سازی صندوق‌های بیمه‌ای با آن روبرو هستند، درخواست مابه‌ التفاوت واریزی حق بیمه فرد توسط سازمان تامین اجتماعی جهت تبدیل سابقه دوران طرح نیروی انسانی از بیمه خدمات درمانی (صندوق بازنشستگی کشوری) به سابقه تامین اجتماعی است.


قناعت اضافه کرد: این در حالی است که طبق الحاق یک تبصره به تبصره‌ 3 ماده 11 قانون خدمت طرح نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان در سوم مهر 79 در مجلس شورای اسلامی، واریزها باید به سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شد تا انتقال سابقه مطرح نباشد.


وی تصریح کرد: در هرصورت پیگیری‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین جهت این موضوع انجام ‌شده و امیدواریم این امر بزودی به نتایج خوب و مثبتی بیانجامد.
رئیس سازمان نظام پرستاری استان قزوین اعلام کرد: سازمان نظام پرستاری قزوین این موضوع را جهت احقاق حقوق همکاران پیگیری خواهد کرد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha