یک کارشناس طب سنتی گفت: زردک یا هویج ایرانی باعث تقویت توان _ جنسی می‌شود که امروزه علت قابل توجهی از ناتوانی‌های جنسی را به خود اختصاص داده و داروهای شیمیایی زیاد و متنوعی در این حوزه به بازار عرضه شده که معمولاً دارای عوارض است.

هویج تقویت کننده قوای جسمی

سلامت نیوز: یک کارشناس طب سنتی گفت: زردک یا هویج ایرانی باعث تقویت توان _ جنسی می‌شود که امروزه علت قابل توجهی از ناتوانی‌های جنسی را به خود اختصاص داده و داروهای شیمیایی زیاد و متنوعی در این حوزه به بازار عرضه شده که معمولاً دارای عوارض است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم, سید جواد علوی درباره زردک یا هویج ایرانی اظهار داشت: مربای هویج یکی از افزاینده‌های قوای جنسی و مقوی احشا، رحم و هاضمه است و در بدن تولید خلط سالم می‌کند.

به گفته وی زردک تقویت کننده معده است و تا حدودی ملین است بنابراین برای رفع یبوست خوب است. زردک مایع جنسی (منی) را زیاد می‌کند و نعوظ را هم افزایش می‌دهد. به خصوص اگر به صورت مربا و یا حلوا آماده مصرف شود یعنی قدری شیرین تر تهیه و پخته شود.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: زردک باعث تقویت توان _ جنسی و نعوظ (سفتی آلت تناسلی) می‌شود که امروزه علت شمار قابل توجهی از ناتوانی‌های جنسی را به خود اختصاص داده و داروهای شیمیایی زیاد و متنوعی در این حوزه به بازار عرضه شده که معمولا دارای عوارض است.

علوی افزود: مزاج زردک گرم و تر است و دارای رطوبت بسیار خوب و اصطلاحاً رطوبت فضیله است و خوردنی‌هایی که این خصوصیات را دارند جزو بهترین خوراکی‌ها محسوب می‌شوند.

وی یاداور شد: تخم هویج خاصیت مدر (ادرار آور) دارد و آن هم باعث تقویت قوه _ جنسی می‌شود و به‌صورت پودر یا جوشانده قابل استفاده است.

این کارشناس طب سنتی گفت: افراد با مزاج گرم نباید در خوردن هویج زیاده روی کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha