سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع تصادفات زنجیره ای و مرگبار در پایتخت خبر داد.

شب تصادفات مرگبار و زنجیره ای در تهران

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع تصادفات زنجیره ای و مرگبار در پایتخت خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز، جلال ملکی در گفت و گو با میزان با اشاره به وقوع چهار حادثه تصادف از شب گذشته تاکنون در پایتخت اظهار داشت: در ساعت 2:40 بامداد واژگونی یک دستگاه تریلی در اتوبان فتح به آتش نشانان اعلام شد بلافاصله ماموران سه ایستگاه به همراه دودستگاه جرثقیل به محل  حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان میداد خودرو متعلق به یکی از کشورهای همسایه بوده ودارای بار مواد ا ولیه پتروشیمی برای تولید پلاستیک است.

ملکی افزود: پس از ایمن سازی محیط آتش نشانان با برش دادن اتاقک تریلی راننده 53 ساله که هویت خارجی داشت را خارج وتحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد در همان لحظات اولیه واژگونی جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: با توجه به اینکه مقداری از بار تریلی و گازوئیل در سطح جاده ریخته شده بود، آتش نشانان پس از ایمن سازی مسیر با پایان عملیات محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند.

*تصادف کامیونت با سه کارگر شهرداری و دو خودرو

با اشاره به حادثه دیگری که ساعت 4:26 درجاده مخصوص رخ داد گفت: با اعلام برخورد خودروی کامیونت با چند خودرو بلافاصله نیروهای دوایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. بررسی اولیه نشان می داد یک دستگاه کامیونت هیوندای به هنگام حرکت با دو دستگاه خودرو و سه کارگر پیمانکار شهرداری برخورد کرده و سپس کامیونت وسط بزرگراه واژگون شده است.
به گفته ملکی آتش نشانان ابتدا محل را ایمن سازی کرده و سپس سه کارگر مجروح شهرداری را تحویل اورژانس دادند همچنین با برش اتاقک کامیونت راننده 45 ساله را که داخل آن گرفتار شده بود و از ناحیه پا مجروح بود را خارج و تحویل اورژانس دادند.

*تصادف زنجیره ای ده خودرو

ملکی با بیان اینکه 1000 متر قبل از تصادف کامیونت یک دستگاه کامیون با 9 خودرو برخورد کرد، گفت: این حادثه که درهمان محل حادثه قبلی رخ داده بود باعث ایجاد خسارت شدید به 5 خودرو شد اما به صورت معجزه آسایی هیچ گونه تلفات جانی نداشت و به سرنشینان 10خودرو آسیبی وارد نشد.

*آتش سوزی در تصادف 4 خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به تصادف چهارم گفت: ساعت 21:05 شب گذشته تصادف چند خودرو در شمال به جنوب اتوبان تهران – قم پنج کیلومتر بعد از عوارضی به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

با حضور آتش نشانان ایستگاه 50، مشخص شد چهار خودروی وانت، سمند ، پرشیا و پراید با هم برخورد کرده که در اثر این حادثه خودروهای سمند و وانت دچار آتش سوزی شدند.

وی افزود: در این حادثه 5 نفر از سرنشینان دو خودروی سمند ووانت شامل سه زن و دو مرد مجروح شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha