شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 20073

معاون دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: افراد به هنگام ازدواج باید دانش و نگرش خود را در زمینه اجتماعی ارتقاء دهند.

جوانان باید از فلسفه ازدواج آگاهی یابند
محمد اسلامی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره هنگام ازدواج افزود: در این کارگاه‌ها مسائل مربوط به ازدواج سالم و زمان مناسب ازدواج با تاکید بر مسائل اجتماعی و مذهبی به صورت تئوری و عملی به اساتید مشاوره بهداشت باروری و تنظیم خانواده و دانشجویان آموزش داده خواهد شد.


وی افزود: افرادی که قصد ازدواج و شروع زندگی مشترک را دارند احتیاج به یک سری از دانش‌ها و آموزش‌های مربوطه دارند.

معاون دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت ادامه داد: زمانی که یک فرد و یک خانواده توانایی ازدواج را در خود احساس می‌کنند همان زمان باید اقدام به این امر کنند.

اسلامی بهترین سن ازدواج را 20 تا 30 سال دانست و تصریح کرد: جوانان باید از فلسفه ازدواج، آگاهی یابند تا با وظایف، مسوولیت‌ها و نقش خود بعد از ازدواج آشنا شوند.

وی افزود: کسی که قصد ازدواج دارد باید با تمام رفتارهایی که برای داشتن یک زندگی سالم لازم است آشنایی داشته باشد تا در زندگی خود از سلامت جسمی، روحی و روانی برخوردار باشد.

معاون دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت اظهار داشت: اگر افراد روحیه‌ای سالم داشته باشند خانواده و فرزندانی سالم دارند که به جامعه سالم منجر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha