شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 20683

در حال حاضر فلزات سنگین وجود دارد كه سمی هستند و اگر به صورت خوراكی یا از طریق هوا وارد خون شوند مشكل‌ساز می‌شوند، این فلزات در مناطق دفن و بازیافت زباله وجود دارند كه مسموم كننده هستند و كمترین خطر آنها این است كه مانند سیگار سلامتی را به مرور به خطر می‌اندازد.

شهرداری بین "رفتگران " شیر توزیع كند
 سلامت نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه علومی پزشكی تهران گفت: شهرداری باید بین رفتگرهای خود شیر توزیع كند چرا كه آلاینده‌هایی كه این گروه با آن مواجه هستند را حل و برطرف می‌كند.

احمد عامری در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: آلاینده‌هایی كه در هوا و اطراف زباله‌ها مانند ازت، متان و SO وجود دارد كه شیر می‌تواند آنها را برطرف كند.

وی شهرداری همچنین باید ماسك‌های مخصوصی به این گروه بدهد افزود: رفتگرهایی كه در بازیافت، سیستم دفن زباله و جمع‌آوری زباله‌ها فعالیت می‌كنند باید ماسك‌های مخصوصی استفاده كنند. ماسك‌هایی كه بتواند آلاینده‌های موجود در فضای زباله‌ها را جلوگیری كند.

عامری تصریح كرد: اگر این افراد از ماسك استفاده نكند آلاینده‌ها از طریق بینی وارد بدن می‌شود و از آنجا به ریه و سپس وارد خون می‌شوند كه می‌تواند عوارض زیادی را برای فرد ایجاد كند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فلزات سنگین وجود دارد كه سمی هستند و اگر به صورت خوراكی یا از طریق هوا وارد خون شوند مشكل‌ساز می‌شوند، این فلزات در مناطق دفن و بازیافت زباله وجود دارند كه مسموم كننده هستند و كمترین خطر آنها این است كه مانند سیگار سلامتی را به مرور به خطر می‌اندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha