چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طبق قانون روز سی ام اسفند ماه تعطیل رسمی است.

تکذیبیه/وزارت کار: 30 اسفند تعطیل رسمی است

سلامت نیوز:  وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طبق قانون روز سی ام اسفند ماه تعطیل رسمی است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، این موضوع در نامه ای با امضای «اسماعیل ظریفی آزاد» مدیر کل روابط کار و جبران خدمت این وزارتخانه به مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها ابلاغ شده است.


در این نامه آمده است: به موجب لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور مصوب هشتم تیرماه سال 59 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران «29 اسفند تا 4 فروردین» تعطیل رسمی محسوب می شود و در سال های کبیسه، روز سی ام اسفندماه در بازه تعیین شده قرار می گیرد.


این نامه می افزاید: از آنجا که در اصلاحات بعدی آن، قانون متعرض تعطیلی روز سی ام اسفندماه نشده است، بنابراین طبق قانون یاد شده 30 اسفند همچنان جزء تعطیلات رسمی کشور محسوب می شود.


 لحظه تحویل سال 1396 خورشیدی بر اساس تقویم جلالی، ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه و ۴۰ ثانیه روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ هجری شمسی است.

 تکذیبیه وزارت کار
به گزارش سلامت نیوز،  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر منتشر شده در رسانه ها درباره تعطیلی روز سی ام اسفند امسال را تکذیب کرد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پی انتشار خبر تعطیلی سی ام اسفندماه امسال در رسانه ها به آگاهی می رساند «موضوع یاد شده کان لم یکن بوده و اتخاذ تصمیم درباره تعطیلی روز سی ام اسفند در صلاحیت هیات وزیران است».بنابراین هرگونه تصمیم گیری از سوی هیات وزیران به شیوه مقتضی اطلاع رسانی می شود.
امروز اعلام شد در نامه ای با امضای «اسماعیل ظریفی آزاد» مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران کل این وزارتخانه در استان ها آمده است: به موجب لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور مصوب هشتم تیرماه سال 1359 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران «بیست و نهم اسفند تا چهارم فروردین» تعطیل رسمی محسوب می شود و در سال های کبیسه، روز سی ام اسفندماه در بازه تعیین شده قرار می گیرد.
این نامه می افزاید: از آنجا که در اصلاحات بعدی آن، قانون متعرض تعطیلی روز سی ام اسفندماه نشده است، بنابراین طبق قانون یاد شده سی ام اسفند همچنان جزء تعطیلات رسمی کشور محسوب می شود.
لحظه تحویل سال 1396 بر اساس تقویم جلالی، ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه دوشنبه سی ام اسفند 1395 هجری خورشیدی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha