سازمان تامین اجتماعی در قالب هشدار به بیمه شدگان و بازنشستگان اعلام کرد: پروژه حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی بدون هزینه انجام می شود.

حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی بدون هزینه انجام می شود

سلامت نیوز: سازمان تامین اجتماعی در قالب هشدار به بیمه شدگان و بازنشستگان اعلام کرد: پروژه حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی بدون هزینه انجام می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، در پی تماس تلفنی عده ای سودجو با بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت در ازای دریافت وجه و یا اعمال تخفیف های ویژه خدمات درمانی، سازمان تامین اجتماعی روز یکشنبه اعلام کرد که این شرکت ها به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیست و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.


به گزارش سازمان تامین اجتماعی،براساس این گزارش، در روزهای اخیر در برخی از استان ها عده ای با ادعای ارتباط با سازمان تامین اجتماعی و به بهانه ارائه کارت هوشمند درمان، از بیمه شدگان و بازنشستگان تقاضای وجه کرده اند، در حالی که این سازمان از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه حذف دفترچه های کاغذی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و اطلاعات مورد نیاز این پروژه در اختیار بیمه شدگان قرار می گیرد.


سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی مطلع باشند که هر طرح و برنامه جدیدی در این زمینه، از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی WWW.TAMIN.IR ، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا نشریات سازمانی و رسانه ها پیگیری کنند.


پروژه حذف دفترچه های درمانی از حدود دو سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است و امسال برنامه ریزی برای اجرای آن در تعدادی از استان های کشور انجام شده است و قرار است روز 25 اسفندماه جشن حذف دفترچه ها در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در کل کشور برگزار شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha