وزیر بهداشت با اشاره به دریافت بخشی از مطالبات از بیمه سلامت بر ضرورت توزیع همه این اعتبار تا پیش از سال جدید تاکید کرد.

قول وزیر رفاه برای پرداخت بخشی از بدهی تامین اجتماعی

سلامت نیوز:وزیر بهداشت با اشاره به دریافت بخشی از مطالبات از بیمه سلامت بر ضرورت توزیع همه این اعتبار تا پیش از سال جدید تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سید حسن هاشمی در همایش روسای دانشگاه های سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد طی سخنانی با تشکر از اقدامات معاونت برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس در در خصوص تدوین و پایش برنامه عملیاتی حوزه های مختلف، گفت: حوزه برنامه ریزی با اقداماتی که در پایش برنامه عملیاتی سال ۹۵ انجام داده نقطه امید است و باید در ماه های ابتدایی سال ۹۶ برنامه عملیاتی سال آینده و کارهای مربوط به این حوزه جهت بهبود اقدامات فعالیت ها و خدمات رسانی در سطح دانشگاه ها پیگیری و عملیاتی شود.

وی در ادامه با اشاره به دریافت بخشی از مطالبات از بیمه سلامت بر ضرورت توزیع همه این اعتبار تا پیش از سال جدید تاکید کرد و افزود: طبق قولی که وزیر رفاه به رئیس جمهور داده اند، تاپایان سال نیز بخشی از بدهی های تامین احتماعی پرداخت می شود.

هاشمی همچنین از تلاش های روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و همکاران بخش سلامت که سال ۹۵ را در عین سختی به خوبی مدیریت کردند، قدردانی کرد و با بیان اینکه تنها خداوند از باطن و نیت افراد خبر دارد، گفت: خدمت مسئولین سلامت به مردم ، به رغم اظهار نظرهای غیر منصفانه در این باره ارزشمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha