سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک راه آهن خبر داد.

حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی / نجات جان 40 شهروند و آتش گرفتن 3 خودرو

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک راه آهن خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سید جلال ملکی  گفت: ساعت 2:43 بامداد آتش سوزی درشهرک راه آهن واقع در بلوار ساحل به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشان های چهار ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام و امداد رسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهار کرد: حریق در یک مجتمع 24 واحدی که دارای 3 بلوک بود رخ داده وپارکینگ این مجتمع دچار حریق شده بود.

ملکی ادامه داد: در این حادثه 3 دستگاه خودرو شامل پرشیا،‌ ام وی ام، و ماکسیما دچار حریق شده و به طور کامل شعله ور شده بودند.

وی با  بیان اینکه آتش نشان ها از سرایت حریق به خودروهای موجود در پارکینگ جلوگیری کردند تصریح کرد: زمانی که آتش نشان ها در محل حاضر شدند 3 خودرو کاملا شعله ور و حریق در حال سرایت به خودروهای دیگر پارک شده در پارکینگ و خوشبختانه با تلاش آتش نشان ها از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات 40 شهروند گرفتار در این مجتمع مسکونی خبر داد و بیان کرد: آتش نشان ها علاوه بر خاموش کردن آتش 40 شهروند گرفتار در این مجتمع مسکونی را از محل خارج کرده و در نهایت 10 تن از این افراد که دچار دود گرفتگی و مصدومیت شده بودند را تحویل نیروهای اورژانس دادند.

ملکی تاکید کرد: آتش نشان های حاضر در این عملیات ساعت 4:26 عملیات خود را به اتمام رسانده و ایمن سازی محل را به طور کامل انجام دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha