سرپرست اورژانس کشور با اشاره به انجام بیش از ۱۹ هزار مأموریت ترافیکی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی گفت: در این مدت بیش از ۱۷ هزار نفر به دلیل حوادث ترافیکی در سراسر کشور مصدوم شده‌اند.

مصدومیت بیش از ۱۷ هزار نفر به دلیل حوادث ترافیکی نوروز

سلامت نیوز:سرپرست اورژانس کشور با اشاره به انجام بیش از ۱۹ هزار مأموریت ترافیکی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی گفت: در این مدت بیش از ۱۷ هزار نفر به دلیل حوادث ترافیکی در سراسر کشور مصدوم شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی که از 25 اسفندماه آغاز شده است، حدود 19 هزار مأموریت ترافیکی توسط نیروهای اورژانس صورت گرفته است.

وی افزود: بیش از 16 هزار 168 نفر در حوادث ترافیکی مصدوم شده که توسط اورژانس به بیمارستان انتقاد یافته و هزار 924 نفر در محل درمان شده‌اند.

کولیوند ادامه داد: در این مدت بیش از 66 هزار مأموریت غیرترافیکی صورت گرفت که در آن 28 هزار مصدوم به بیمارستان منتقل بیش از 13 هزار مصدوم و بیمار در محل درمان سرپایی شدند.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 8 هزار و 132 نفر از بیماران حوادث غیرترافیکی دارای مشکل تنفسی، بیش از 9 هزار نفر دارای مشکل قلبی و حدود 3 هزار نفر مسمومیت گوارشی داشته‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha