چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 209066

در شرایطی که نوشیدن یک لیوان آب روشی خوب برای سم‌زدایی بدن و افزایش ترشح شیره های گوارشی است، مصرف سرکه سیب به جای آب می تواند فواید کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی را در اختیار شما قرار دهد.

کمک به کاهش وزن با انجام این سه کار پیش از صبحانه

سلامت نیوز: در شرایطی که نوشیدن یک لیوان آب روشی خوب برای سم‌زدایی بدن و افزایش ترشح شیره های گوارشی است، مصرف سرکه سیب به جای آب می تواند فواید کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی را در اختیار شما قرار دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران به نقل از "پاپ شوگر"، اگر کاهش وزن و بهبود شرایط سلامت مد نظر شما قرار دارد، در ادامه سه کاری که می توانید صبح هنگام پیش از خوردن صبحانه انجام دهید تا به این اهداف خود دست یابید ارائه شده اند.

نوشیدن سرکه سیب

در شرایطی که نوشیدن یک لیوان آب روشی خوب برای سم‌زدایی بدن و افزایش ترشح شیره های گوارشی است، مصرف سرکه سیب به جای آب می تواند فواید کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی را در اختیار شما قرار دهد. مطالعات نشان داده اند که سرکه سیب ممکن است به کاهش احساس گرسنگی در نتیجه کند کردن روند تخلیه معده کمک کند. همچنین، سرکه سیب شاخص گلیسمیک مواد غذایی پر کربوهیدارت مانند پاستا را کاهش می دهد که این به معنای احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر به واسطه ترشح کندتر گلوکز در جریان خون است.

تحرک

انجام ورزش صبحگاهی نه تنها سوخت و ساز را تقویت می کند و کالری های بیشتری نسبت به افرادی که در زمان های دیگر ورزش می کنند را می سوزانید، بلکه خلق و خو را نیز بهبود می بخشد و الهام بخش شما برای تصمیم گیری های سالم در طول روز است. انجام ورزش پیش از هر کار دیگری در صبح از نادیده گرفتن آن جلوگیری می کند. اگر انجام ورزش با معده خالی برای شما دشوار است یا از نظر زمان در مضیقه قرار دارید می توانید انجام چند حرکت انرژی بخش یوگا را مد نظر قرار دهید.

تنفس و کسب آرامش

حداقل 10 دقیقه را به انجام مدیتیشن، برای نشستن و تنفس، برای آرام کردن بدن و ذهن و برای تجسم و تشویق غذا خوردن متفکرانه اختصاص دهید. عادت کردن به انجام مدیتیشن صبحگاهی می تواند احساس سپاسگزاری برای مواد غذایی مصرفی، کمک به احساس رضایت بیشتر و پیشگیری از پرخوری را موجب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha