وکیل پرونده تامین اجتماعی گفت: هنوز هیچ تغییری در روند پرونده سعید مرتضوی رخ نداده است و این پرونده در مرحله رسیدگی تجدید نظر قرار دارد.

وکیل تامین اجتماعی:هنوز تغییری در روند پرونده سعید مرتضوی رخ نداده است

سلامت نیوز: وکیل پرونده تامین اجتماعی گفت: هنوز هیچ تغییری در روند پرونده سعید مرتضوی رخ نداده است و این پرونده در مرحله رسیدگی تجدید نظر قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مجتبی نظری  افزود: برای رسیدگی به وضعیت پرونده سعید مرتضوی در بخش تامین اجتماعی، بعد از سال جدید چندین بار به دادگاه و شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر رفتم اما هنوز پرونده در مرحله تجدیدنظر است.


وی با بیان اینکه هنوز پرونده از شعبه تجدیدنظر خارج نشده و رای هم صادر نشده است، اظهار کرد: پیش از این و در سال گذشته پرونده از شعبه 1057 به شعبه 68 تجدیدنظر ارجاع شد که حکم شلاق داده شد و این موضوع به طور یقین، غیرقطعی است؛ ضمن اینکه در این زمینه سعید مرتضوی و تامین اجتماعی تقاضای تجدیدنظر کردند چون از نظر مالی، رای داده نشده است.


نظری اضافه کرد: به همین منظور در چند روز گذشته به دادگاه تجدیدنظر مراجعه کردم که اعلام شد هنوز 400 پرونده برای رسیدگی، جلوتر از پرونده مرتضوی وجود دارد و حتی اعلام کردند که قاضی شعبه 22 بخاطر بازنشستگی نیز تغییر کرده است.


وکیل پرونده تامین اجتماعی گفت: اکنون پرونده سعید مرتضوی در 2 شعبه دادگاه در حال بررسی است که یک بخش از این پرونده در شعبه 22 و مربوط به یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک است و بخشی دیگر از این پرونده نیز راجع به سمت مرتضوی در تامین اجتماعی مبنی بر غیر قانونی بودن آن و تحصیل مال نامشروع است.


وی خاطرنشان کرد: پرونده ای دیگر، مربوط به مسایل مالی و براساس شکایت تامین اجتماعی مبنی براختلاس است که در شعبه 68 در حال رسیدگی است.
نظری اضافه کرد: دادگستری در این زمینه ، برداشت حقوقی از قضیه کرده و اختلاس را مطرح نکرده است که امیدواریم به زودی شاهد تغییر در روند این
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha