سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در بیمارستان صدر خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از پرسنل و بیماران این بیمارستان از میان دود نجات یافتند.

آتش سوزی در بیمارستان صدر/آتش‌نشانان ۸۰ پرسنل و بیمار را از نجات دادند

سلامت نیوز:سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در بیمارستان صدر خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از پرسنل و بیماران این بیمارستان از میان دود نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،کاظم هاشم‌آبادی  با اشاره به حریق در بیمارستان صدر اظهار کرد: ساعت 6:07 صبح امروز حریق در بیمارستان صدر واقع در خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان به‌آفرین به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی و سه گروه امداد و نجات همراه با دو دستگاه خودرو بالابر، یک نرده‌بان، یک خودرو حامل دستگاه تنفسی و دو تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران تصریح کرد: حریق در طبقه آخر بیمارستان (آشپزخانه) به وقوع پیوسته و منجر به دودگرفتگی داخل بیمارستان شده بود که به سرعت آتش‌نشانان حریق را اطفا کردند، بیماران و پرسنل بیمارستان را به فضای امن انتقال دادند و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

هاشم‌آبادی با بیان اینکه به دلیل اهمیت محل حادثه نیروهای آتش‌نشانی در مدت دو دقیقه به محل رسیدند، عنوان کرد: در این عملیات بیش از 80 نفر از بیماران و پرسنل بیمارستان توسط آتش‌نشانان از میان دود نجات یافتند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان ساعت 7:30 عملیات را به پایان رساندند و هم‌اکنون در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha