معاون استاندار تهران گفت : با توجه به پایداری هوا در هفته جاری تلاش می کنیم ازآلوده تر شدن هوای تهران جلوگیری کنیم .

به گزارش سلامت نیوز  ، محمدرضا محمودی در مصاحبه با بخش خبری نیمروز شبکه یک سیما با بیان اینکه وظیفه ما در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ، پایش سلامت هروندان است ،‌ افزود : اگر خطری برای سلامت شهروندان وجود داشته باشد ،‌ تصمیمات بسیار سخت گیرانه ای در این کمیته اتخاذ خواهد شد .

معاون استاندار تهران با اشاره به تصمیمات روزهای گذشته این کمیته از جمله ایجاد محدودیت هایی برای صنایع و معادن استان ، چگونگی فعالیت حمل و نقل عمومی و افزایش محدوده طرح ترافیک در تهران گفت : این کمیته امروز برای تصمیم گیری بر اساس آخرین گزارش های پایگاه های سنجش آلودگی هوای تهران جلسه دارد .

محمودی ابراز امیدواری کرد با دستورالعمل های جدید این کمیته ،‌ بتوان آلودگی هوای تهران را در شرایط هشدار نگه داشت و از اخذ تصمیمات بسیار شدیدتر جلوگیری کرد .

معاون استاندار تهران که یکی از اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران است تعطیل شدن چهارشنبه و تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته را عامل مهمی در تثبیت هوای تهران دانست و گفت : اگر این روز تعطیل نمی شد اکنون آلودگی هوای شهر تهران در وضع اضطرار قرار داشت .

محمودی از مردم خواست موضوع آلودگی هوای تهران را جدی بگیرند و کاهش تردد اتومبیل های تک سرنشین و مراجعه های غیرضروری را به سطح شهر اقدامی مهم بیان کرد .

معاون استاندار تهران گفت : اطفال ، بیماران قلبی و ریوی و جانبازان شیمیایی در این روزها از تردد غیرضروری در شهر تهران خودداری کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha