مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی گفت: بعید است كه سهم پرداخت حق بیمه كارگران و كسانی كه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها افزایش پیدا كند.

به گزارش سلامت نیوز رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با توانا در خصوص نقش هدفمندسازی یارانه‌ها در بیمه صندوق تأمین اجتماعی اظهار داشت: ‌كارگروه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بسته‌های حمایتی را در حوزه‌های مختلف طراحی كرده‌ است كه تأمین اجتماعی نیز از این حمایت‌ها بهره ‌می‌برد.

وی با بیان اینكه سرانه درمان در صندوق تأمین اجتماعی افزایش نمی‌یابد، ادامه داد:‌ با توجه به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، سرانه درمان تا پایان سال افزایش پیدا نخواهد كرد.

* دریافت فرانشیز در مراكز درمانی ملكی تأمین اجتماعی در حال بررسی است

مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی در خصوص دریافت فرانشیز در مراكز درمانی ملكی تأمین اجتماعی افزود:‌ دریافت فرانشیز در مراكز درمانی ملكی تأمین اجتماعی در هیئت امنا و هیئت مدیره این صندوق به تصویب رسیده كه زمان اجرای آن به اطلاع مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی رسیده است.

حافظی در پاسخ به این پرسش كه دریافت فرانشیز در مراكز درمانی ملكی تأمین اجتماعی چه زمانی اجرایی می‌شود، گفت: در این خصوص نشستی با گروهای مختلف از جمله نمایندگان بازنشستگان و كارگران برگزار شد و با آنها به تفاهم رسیده‌ایم ولی هنوز احساس می‌شود اجرای این طرح نیازمند مطالعه بیشتری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha