خدمات درمان در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تفاوت چندانی ندارد، با این حال خرید خدمات بیمه های تکمیلی در بیمارستان‌های دولتی به قیمتی به مراتب پایین تر از مراکز خصوصی انجام می گیرد.

سلامت نیوز:رییس بیمارستان فیروزآبادی با بیان اینکه خرید خدمات درمانی با قیمت پایین از مشکلات اصلی حوزه درمان در کشور است، به تاخیر در پرداخت هزینه های بیمه اشاره کرد و گفت: سازمان های بیمه گر به تاخیر پرداخت پول از سوی دولت اذعان داشتند.

دکتر محمود احمدوند در گفت‌وگو با  ایسنا  اظهار داشت: خدمات درمان در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تفاوت چندانی ندارد، با این حال خرید خدمات بیمه های تکمیلی در بیمارستان‌های دولتی به قیمتی به مراتب پایین تر از مراکز خصوصی انجام می گیرد.

وی افزود: علت تاخیر پرداخت هزینه های بیمه ای از سوی سازمانهای بیمه گر به اذعان آن مراکز، تاخیر پرداخت پول از طرف دولت عنوان شده است. هر چند خود بیمه ها نیز به تعهدات خود به طور کامل طبق توافق موجود عمل نمی کنند با این حال پزشکان و پرسنل بیمارستان هیچگونه کم کاری در امر درمان بیماران به دلیل ماهیت مقدس شغل خود انجام نمی دهند.

احمدوند در ادامه تصریح کرد: پرداختی بیمه های عمده طرف قرارداد بیمارستان از جمله خدمات درمانی و تامین اجتماعی به طور علی الحساب تا مرداد ماه انجام شده است که البته آن هم طبق توافق تاخیر دارد. با این وجود بیمه ها در بیمه کردن پرسنل یا تمدید بیمه پرسنل بیمارستان چنانچه تاخیری در پرداخت حق بیمه صورت گیرد بلافاصله برخورد کرده که این مسئله مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha