یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

سخنگوی آتش نشانی از مصدومیت 4 آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی شب گذشته ستارخان خبر داد.

آتش‌سوزی گسترده در ستارخان

سلامت نیوز: سخنگوی آتش نشانی از مصدومیت 4 آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی شب گذشته ستارخان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،ملکی،‌ سخنگوی آتش‌نشانی ، درباره آتش‌سوزی نیمه شب گذشته در ستارخان گفت: ساعت 2 بامداد آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک ساختمان در خیابان ستارخان،‌ سه راه تهران ویلا اعلام می‌شود سه ایستگاه همراه گروه تخصصی مبارزه با حوادث شیمیایی و خودروهای پشتیبانی به محل اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان 4 طبقه 20 واحدی اداری و تجاری بود که در طبقه چهارم در یک واحد 90 متری آتش‌سوزی رخ داده و کاملا شعله‌ور بود. آتش‌نشان‌ها در کمتر از 4 دقیقه به محل رسیدند. داخل این واحد انباری برای نگهداری مواد شیمیایی وجود داشت،‌ حدود هزار لیتر مایعات قابل اشتعال در ظروف مختلف و 6دستگاه یخچال که داخل هر کدام از آنها مواد شیمیایی یخچالی نگهداری می‌شد همگی شعله‌ور شده بودند. همچنین بخارات مسموم‌کننده‌ای از این مواد هم وجود داشت که خوشبختانه چون ساختمان اداری و تجاری بود کسی در آن حضور نداشت. فقط یک خانم در طبقات پایینی بود که او هم سریع خارج شد.

ملکی افزود: 4نفر از آتش‌نشان‌ها به علت سوختن مواد شیمیایی و شدت حرارت آتش دچار مصدومیت شدند که همه آنها با حضور اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. محل پاک‌سازی شد و ساعت 4:40 دقیقه عملیات به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha