اگر کارتان طوری است که باید مدت زیادی پشت میز بنشینید مطمئنا با مشکل گردن درد آشنا هستید. گردن دردتان چه از خیره شدن به صفحه نمایش باشد چه قوز کردن روی صندلی، کنار آمدن با آن بسیار دشوار است.

اینفوگرافی/با این ورزش ها از گردن درد خلاص شوید

سلامت نیوز: اگر کارتان طوری است که باید مدت زیادی پشت میز بنشینید مطمئنا با مشکل گردن درد آشنا هستید. گردن دردتان چه از خیره شدن به صفحه نمایش باشد چه قوز کردن روی صندلی، کنار آمدن با آن بسیار دشوار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر کرمانی، گردن درد 50 تا 70 درصد افراد را تحت تاثیر قرار داده است، بنابراین شما تنها کسی نیستید که چنین مشکلی دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت چگونه جلوی گردن درد را قبل از اینکه ناتوانتان کند بگیرید: فعالیت فیزیکی. انجام برخی حرکات کششی به تقویت عضلات کمک می کند و فعالیت فیزیکی می تواند جریان خون به منطقه ای که دچار مشکل شده را افزایش دهد.

اینها چند ورزش حرکت کششی ساده هستند که به تغییر شرایط کمک می کنند:

    اسکالین ها: لبه های صندلی خود را بگیرید و گردن را به اطراف خم کنید.
    اسکالین های قدامی: این کشش تقریبا شبیه به حرکتی است که بالا گفته شد اما این بار گردن را به عقب و جلو می آورید.
    تراپسیوس بالایی: با دست راست پایین صندلی خود را بگیرید، سر را به سمت چپ خم کنید و چانه را به آرامی به سمت راست بچرخانید. با دست چپ به آرامی پشت سر را به طرف پایین بکشید.

اینفوگرافی که در ادامه می خوانید حرکات بیشتری از آنچه گفته شد معرفی می کند. همه این حرکات را امتحان کنید و ببینید کدامشان بهتر برایتان کار می کند.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha