سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 225561

بسیاری از ما روزانه زمان زیادی را از کامپیوتر استفاده می‌کنیم. این امر می‌تواند منجر به مسائل مختلفی مانند بروز گردن درد و کمردرد مزمن شود.

سه راه ساده برای درمان افتادگی شانه

سلامت نیوز: بسیاری از ما روزانه زمان زیادی را از کامپیوتر استفاده می‌کنیم. این امر می‌تواند منجر به مسائل مختلفی مانند بروز گردن درد و کمردرد مزمن شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرادید، بسیاری از ما روزانه زمان زیادی را از کامپیوتر استفاده می‌کنیم. این امر می‌تواند منجر به مسائل مختلفی مانند بروز گردن درد و کمردرد مزمن شود. خوشبختانه با اجرای گام‌های زیر می‌توانید قدم مهمی در حل این مشکلات بردارید:



1. گوشه‌های دیوار

با گوشه‌های دیوار می‌توانید تمرین‌های بسیار مؤثری در تقویت کمر و از بین بردن افتادگی شانه‌ها انجام دهید. این تمرین بسیار ساده است، اما زمانی که آن را امتحان کنید به تأثیر فوق‌العاده‌اش پی می‌برید. اگر انجام آن در گوشه دیوار دشوار است، می‌توانید تمرین را از زمین شروع کنید. هنگام انجام این کار موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

· دنبالچه، سر، بالا و پایین کمرتان باید به دیوار تکیه داشته باشد

· باید اندکی پاهایتان را تکان دهید

· چانه‌تان را عقب نگاه‌دارید

· آرنج و دستانتان نیز باید به دیوار تکیه داشته باشند

· آرنجتان باید با دیوار زاویه 90 درجه تشکیل دهد


2. تقویت عضلات پشت

با تقویت عضلات پشت می‌توانید برای مدت طولانی راست بایستید و خسته نشوید. انجام بارفیکس و چست پرس عضلاتتان را تقویت می‌کنند.


3. تمرین با نوار کشی

تمرین با بندهای کشی نیز در تقویت عضلات پشت مفیدند. بسیار ساده است: کافی است یک نوار کشی مخصوص ورزش تهیه‌کرده و آن را به دیوار وصل کنید. از طریق ویدئوهای آنلاین می‌توانید تمرین‌های زیادی بیاموزید. حین انجام این تمرین‌ها شانه‌هایتان را پایین نگاه‌دارید.

با انجام بیشتر این تمرین‌ها قامت صاف‌تری خواهید داشت. صندلی‌تان را به‌اندازه کافی بالا ببرید تا ساق پایتان با ماهیچه همسترینگ زاویه نود درجه داشته باشد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha