یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 229345

مطالعات جدیدی که در دانشگاه Wake Forest، انجام شده نشان می‌دهد که انجام ورزش‌های قدرتی همراه با یک رژیم غذایی مناسب و کم کالری می‌تواند بیشتر از ورزش‌های هوازی به افراد سالمند کمک کند.

ورزش قدرتی گزینه‌ای مناسب برای افراد سالمند

سلامت نیوز:مطالعات جدیدی که در دانشگاه Wake Forest، انجام شده نشان می‌دهد که انجام ورزش‌های قدرتی همراه با یک رژیم غذایی مناسب و کم کالری می‌تواند بیشتر از ورزش‌های هوازی به افراد سالمند کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا  ، افراد سالمند علاقه دارند که چربی بدن خود را کم کنند، اما عضلات خود را حفظ کنند برای این منظور ترکیب ورزش قدرتی همراه با رژیم غذایی سالم برای آنها مناسب‌تر است.

به گزارش Science daily،مدیر این تحقیقات در این رابطه می‌گوید: بسیاری از افراد سالمند نمی دانند که چگونه باید ورزش مناسب خود را پیدا کنند. تحقیقات ما نشان می‌دهد اگر آنها نگران از دست دادن عضلات خود هستند و می‌خواهند چربی بدن خود را نیز کم کنند بهتر است ورزش قدرتی را حتما انجام دهند.

انجام ورزش‌های قدرتی حتی بیشتر از ورزش‌های هوازی می‌تواند به این افراد کمک کند که چربی‌های بدن را از دست بدهند. در صورتی که این افراد ورزش هوازی را با رژیم غذایی ترکیب کنند دو برابر بیشتر از زمانی که ورزش قدرتی انجام می‌دهند، عضلات خود را از دست می‌دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha