یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 2362

شاهد حلاج- پسری كه با انگیزه خلا‌صی از دست رقیب عشقی خود مرتكب قتل شده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

دوئل مرگبار پایان عشق مشترك را رقم زد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنا، بعدازظهر روز جمعه یكی از ساكنان كوچه طاووسی واقع در خیابان نظام‌آباد هنگام عبور از كوچه محل زندگی خود با پیكر مردی خون‌آلود روبه‌رو شد. در نتیجه با انگیزه كمك به سوی او رفت و زمانی كه متوجه شد مرد جوان جان سپرده است در تماس تلفنی با ماموران مركز فوریت‌های پلیسی 110 آنها را در جریان این موضوع قرار داد.


پس از آن گروهی از ماموران كلا‌نتری 127 نارمك در محل كشف جسد حضور یافتند، همزمان نیز حسین اصغرزاده بازپرس كشیك قتل تهران در جریان قرار گرفت و دستور حفظ صحنه جرم و آغاز تحقیقات اولیه را صادر كرد.حدود ساعت 17 حسین اصغرزاده همراه ماموران دایره ویژه قتل و كارشناسان پزشكی قانونی در صحنه كشف جرم حضور یافتند.


ماموران در بازرسی صحنه وقوع جرم كه در آن جوان مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده بود متوجه شدند كه هیچ مدركی حاكی از هویت مقتول همراه او نیست اما پول‌های او سرقت نشده بود؛ این موضوع نشان می‌داد كه قاتل یا قاتلا‌ن با انگیزه سرقت مرتكب قتل نشده و انگیزه احتمالا‌ انتقام بوده است.


در مرحله بعد تحقیقات تشخیص هویت مقتول همچنان در اولویت قرار داشت. این در حالی بود كه شاخه دیگری از تحقیقات نشان می‌داد جنایت در محل دیگری اتفاق افتاده و جسد به وسیله قاتل یا قاتلا‌ن به آن كوچه خلوت انتقال یافته است.


كارآگاهان دایره دهم پلیس آ‌گاهی با انجام تحقیقات محلی از ساكنان حوالی كوچه‌ای كه جسد در آنجا كشف شده بود پی بردند كه مقتول ناشناس را چند بار با پسر جوانی به نام میلا‌د كه از ساكنان همان خیابان است دیده‌اند.با به دست آمدن این سرنخ برادر و یكی از دوستان صمیمی میلا‌د شناسایی شدند و به دستور بازپرس برای انجام بازجویی به كلا‌نتری انتقال یافتند.در تحقیقات از آنها معلوم شد میلا‌د و مقتول هر دو به یك دختر علا‌قه داشته‌اند و تصمیم خود برای ازدواج با او را بارها بیان كرده بودند. آنها گفتند: همین موضوع از مدت‌ها قبل دلیلی شده بود برای اختلا‌ف بین میلا‌د و مقتول. از طرفی حدود ساعت 17 روز حادثه میلا‌د هراسان و سراسیمه به خانه رفته بود و پس از عوض كردن لباس‌هایش به مكان نامعلومی رفته است.با به دست آمدن این نتایج از اظهارات برادر و دوست میلا‌د و فرار او به مكانی نامعلوم، احتمال انجام قتل از سوی میلا‌د قوت گرفت و تحقیقات در این خصوص متمركز شد.


همچنین دوست میلا‌د در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: من نام مقتول را نمی‌دانم اما او چند بار با خودروی پژو‌پرشیای نقره‌ای خود به محل ما آمده بود. آن زمان نیز از میلا‌د شنیده بودم كه این پسر نیز به دختر مورد علا‌قه او علا‌قه دارد و در نتیجه برای عرض اندام به اینجا می‌آمده است. در پی این اظهارات بازپرس اصغرزاده دستور توقیف ماشین را صادر كرد. این موضوع در دستوركار كلیه ماموران پلیس تهران قرار گرفت كه سرانجام در كمتر از یك ساعت پژوپرشیای متعلق به مقتول در یكی از خیابان‌های فرعی نظام‌آباد از سوی ماموران كلا‌نتری 106 نامجو كشف شد. این در حالی بود كه در نگاه اول معلوم شد كه قاتل با باز كردن فرمان و سردنده خودرو، آن را كنار خیابان‌رها كرده است.


با كشف خودروی مقتول، هویت او نیز كشف شد و ماموران توانستند آدرس خانه وی را به دست آورند. بنابراین ماموران كلا‌نتری 109 بهارستان كه خانه مقتول در حوزه كلا‌نتری آنها بود وارد عمل شدند. پس از احضار پدر مقتول به كلا‌نتری، او خودروی پسرش را شناسایی كرد و گفت: پسر 24 ساله‌ام امیر نام داشت. وی همچنین آدرس خانه دختر جوانی كه پسرش و قاتل به خاطر علا‌قه به او با هم درگیر شده بودند را در اختیار ماموران قرار داد.


دختر جوان وقتی در برابر بازپرس اصغرزاده قرار گرفت مدعی شد از ماجرای درگیری میلا‌د و امیر كه منجر به قتل امیر شده اطلا‌عی ندارد و امیر و میلا‌د هر دو از خواستگاران وی بوده‌اند.


با به دست آمدن این نتیجه و دیگر نتایج كه قبل از آن به دست آمده بود تقریبا حلقه مفقوده‌ای در تحقیقات كارآگاهان دایره دهم پلیس آگاهی باقی نمانده و انتظار می‌رود متهم به قتل به زودی دستگیر شود.حسین اصغرزاده بازپرس ویژه قتل تهران روز گذشته درباره این پرونده گفت: تلفن همراه مقتول در اختیار قاتل است و در روند بررسی‌های پلیسی متوجه شده‌ایم میلا‌د هنوز در تهران است اما قصد دارد با كمك دوستان خود به خارج از پایتخت فرار كند و مخفی شود. همچنین وی در تماس با دوستانش از آنها درخواست پول كرده است.


این بازپرس جنایی در پایان گفت: در این عملیات 4 اكیپ از ماموران نیروی انتظامی كه شامل گروهی از ماموران دایره دهم پلیس آگاهی تهران و گروه‌هایی از كلا‌نتری‌های 127 نارمك، 109 بهارستان و 106 نامجوز به‌طور تخصصی وارد عمل شدند. به همین دلیل در كمتر از 3 ساعت موفق به شناسایی هویت قاتل و مقتول شده‌ایم. در حال حاضر نیز سرنخ‌هایی از محل اختفای متهم فراری به دست آمده است كه احتمال می‌دهیم در مدتی كمتر از 48 ساعت به دستگیری میلا‌د منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha