رامونا برازانگا یکی از مربی های ورزشی ستارگان بزرگ سینماست و تا به حال به خیلی از آن ها برای رسیدن به اندامی متناسب کمک کرده است. او می گوید برای این کار از متدی ساده به نام 1-2-3 استفاده کرده است.

با این روش در زندگیتان تغییر ایجاد کنید

سلامت نیوز: رامونا برازانگا یکی از مربی های ورزشی ستارگان بزرگ سینماست و تا به حال به خیلی از آن ها برای رسیدن به اندامی متناسب کمک کرده است. او می گوید برای این کار از متدی ساده به نام 1-2-3 استفاده کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر کرمانی، رامونا می گوید برای آنها تصویری از آنچه می خواهند بشوند ایجاد کرده است و با این کار، فرد را برای مراسم فرش قرمز و یا حتی روی فرم آمدن، درست چند ماه بعد از بچه دار شدن آماده کرده است. موفقیت ما همیشه به سرانجام رساندن اهداف شخصی مراجعه کننده است، حتی اگر با چالش های عمده ای مواجه باشد. مهم نیست چه کسی هستید و در چه موقعیتی قرار دارید، باید سخت کار کنید و ذهنی باز و حرکتی فراتر از وضعیت فعلی داشته باشید تا بتوانید تغییراتی مفید در زندگی خود ایجاد کنید.


به سادگی 1-2-3 است

شمارش 1-2-3 به فلسفه ی من برای همه چیز در زندگی  تبدیل شده است و با آموزش آن به دیگران، تاثیرش در زندگی عمیق تر نیز می شود. زمانی که در پشت صحنه ی یک فیلم کار می کردم، می دیدم که کارگردان با علامت دست خود، شمارش معکوس 1-2-3 را انجام می دهد و سپس اکشن! آنجا فهمیدم چگونه مراجعه کنندگان، خود را برای صحنه ی زندگی آماده کنم. آماده شوید، در جای خود قرار بگیرید و حرکت! این نگرش به شما کمک می کند با موفقیت به مقابله با هر مشکلی بروید. این فرآیند با یک تصمیم ذهنی آغاز میشود، با حرکت فیزیکی ادامه پیدا می کند و با تعهدی عاطفی پایان می پذیرد.


از نظر ذهنی آماده شوید

به زمان هایی فکر کنید که تصمیم داشتید تغییراتی اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. مانند راه انداختن کسب و کار جدید و یا برگزاری جشن عروسی. اگر موفق می شدید به خاطر این بود که ابتدا کاملا هدف خود را مشخص کرده بودید. اولین قدم من برای تبدیل شدن به تمرین دهنده ی ستارگان بزرگ، نقل مکان کردن از یک شهر کوچک به لس آنجلس بود. من نردبان ترقی را از یک ژیمناست کار معمولی تا یک تمرین دهنده ی حرفه ای با ورزش طی کردم.

سرانجام تبدیل به مربی شخصی جسیکا آلبا ( بازیگر معروف ) شدم که این همکاری برای یک دهه ادامه یافت. من از قبل، این راه را در ذهنم رفته بودم. برای اینکه از نظر ذهنی آماده شوید، هدف خود را در ذهن تعریف کنید، هدف را با تمام جزئیات ممکن تصور کنید. جزئیات را یادداشت کنید و برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، چار چوب زمانی واقع بینانه ای قرار دهید. سعی کنید از افراد یا فردی برای حمایت از خود و به جلو راندنتان کمک بگیرید. برای تضمین موفقیت، به دنبال انگیزه ای معنا دار پشت هدف خود باشید. زمانی که هدف برایتان واقعا مهم باشد، به آن می چسبید. بودا می گوید: ذهن همه چیز است، به هر آنچه فکر میکنی تبدیل خواهی شد.


به صورت فیزیکی آماده شوید

از توانایی های خود قبل از اینکه از دستشان بدهید استفاده کنید. بدن شما کشتی شگفت انگیزی است که حامل روح و روان شماست، بنابراین مهم است که بدن را فعال نگه دارید. برای عمل به اهداف و مواجه شدن با چالش ها باید بدن خود را آماده نگه دارید. این یعنی ذهنتان را به بدن وصل کنید و میان این دو رابطه ای سالم برقرار کنید. روی فرم آوردن بدن کمک می کند راحت تر فکر کنید، تصمیمات درست تری بگیرید و در مقابل چالش های زندگی واکنش های تاثیر گذارتری از خود نشان دهید.
برای اینکه به صورت فیزیکی آماده شوید پنج روز در هفته به مدت حداقل نیم ساعت ورزش کنید، یک ساعت باشد بهتر است. توصیه می کنم بین تمرینات تعادل ایجاد کنید، تمرینات هوازی، تمرین عضلات شکم و تمرینات قدرتی انجام دهید. می توانید فعالیت های معمول روزانه را تبدیل به فعالیت های ورزشی کنید، مثلا به جای استفاده از آسانسور از پله ها بالا بروید و برای انجام کارها کمتر از ماشین استفاده کنید. فعالیت هایی را که واقعا از آن ها لذت می برید را انتخاب کنید مانند یوگا، پیاده روی، رقص و… به هر نحوی که ورزش می کنید این را بدانید که حرکت بدن برای آمادگی فیزیکی ضروری است.


به صورت احساسی پیش بروید

احساسات می تواند در بهترین حالت، باعث خرابی کار شود. بسیار مهم است زمانی که وارد عمل شدید از نظر احساسی آماده ی آنچه بعدا قرار است اتفاق بیفتد باشید. اگر می خواهید به صورت احساسی پیش بروید، هر روز مدتی را در سکوت برای خود باشید. این مدت حتما لازم نیست همراه مدیتیشن باشد، اما باید اجازه دهید با روح و احساسات خود مرتبط شوید. دوست داشتن خود عزت نفس مثبت، شجاعت و سرسختی در پی دارد. در زمان آرام خود و در طول روز تمرین کنید که خود را باور داشته باشید. بگویید ” من خودم را دوست دارم ” ،” بله، من می توانم ” این کلمات همیشه می توانند به واقعیت تبدیل شوند. افرادی را که با آن ها معاشرت دارید هوشمندانه انتخاب کنید. به احساسات خود افتخار کنید، چون بهترین انتخاب را کردند و شما و هدفتان را پشتیبانی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha