سلامت نیوز : سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از ارائه گزارش عملکرد هشت ساله سازمان نظام پرستاری ایران توسط رئیس این سازمان در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش مهر، حسن تامینی با اشاره به حضور رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اظهار داشت: در این جلسه آقای میرزابیگی گزارش خوبی در خصوص فعالیت هشت ‌ساله این سازمان بویژه دوره دوم را ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: معمولا هر چند وقت یکبار کمیسیون بهداشت و درمان از سازمانهای مرتبط از جمله نظام پرستاری گزارش عملکرد را خواستار می شود و گاهی نیز خود سازمان نظام پرستاری گزارش خود را تنظیم و ارائه می دهد.
 
وی با بیان اینکه سازمان نظام پرستاری در سال گذشته نیز گزارش عملکرد خود را ارائه داد، افزود: امسال نیز با توجه به پایان دوره دوم نظام پرستاری، رئیس کل این سازمان گزارش مفصلی را ارائه داد تا اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیشتر و بهتر در جریان فعالیتها و اقدامات سازمان نظام پرستاری قرار گیرند.
 
تامینی تاکید کرد: گزارش ارائه شده از تلاشها و زحمات مسئولان نظام پرستاری برای دستیابی به اهداف مدنظر حکایت داشت که امیدواریم در دوره جدید بتوانیم حمایتهای بیشتری از این سازمان صنفی داشته باشیم.
 
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز ارائه گزارش عملکرد نظام پرستاری توانست نظر مساعد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را جلب کند و در نهایت به رضایت اعضای کمیسیون انجامید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha