سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 240336

نظارتی بر فروش ماهی قرمز سفره هفت سین وجود ندارد

سلامت نیوز:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: ماهی قرمز شب عید که تنها در سفره هفت سین استفاده می‌شود جز اقلام غیر ضروری محسوب شده و از آنجایی که مجوز فروش آن منحصر به مکان‌های فروش ماهی نیست میزان فروش و تولید قابل محاسبه و اعلام نیست.


مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص فروش ماهی قرمز و آمار مربوط به فروش آن اظهار کرد: به دلیل کم اهمیت بودن این نوع ماهی و غیر خوراکی بودن آن هیچ اطلاعات آماری درستی برای آن وجود ندارد و ناظرین بر آن نظارت نمی‌کنند.


وی افزود: ماهی قرمز شب عید که تنها در سفره هفت سین استفاده می‌شود جز اقلام غیر ضروری محسوب شده و از آنجایی که مجوز فروش آن منحصر به مکان‌های فروش ماهی نیست میزان فروش و تولید قابل محاسبه و اعلام نیست.


یوسف خانی در رابطه با فروش ماهی و مرغ برای ایام عید نیز خاطرنشان کرد: از آنجایی که خرید این محصولات همچنان ادامه دارد نمی‌توان آمار دقیقی از میزان فروش ماهی و مرغ اعلام کرد اما فروش بسیار خوبی داشتیم و بازار و قیمت این محصولات بیشتر از انتظارمان بالا نرفته است.


وی ادامه داد: انتظار داشتیم مرغ حداکثر تا 8500 تومان بالا برود که در حال حاضر به 8100 تومان رسیده که خیلی دور از ذهن نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha