مطالبات داروخانه های خصوصی هفته آینده پرداخت می شود

سلامت نیوز:معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: با تامین منابع مالی مورد نیاز، یکشنبه هفته آینده بخشی از مطالبات داروخانه های خصوصی از این سازمان در کشور پرداخت می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان با بیان اینکه در تمامی استانها ٣٢ دفتر اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی مدارک و اسناد مطالباتی داروخانه ها را بررسی می کنند، اظهار داشت: از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای تأمین اعتبار و کاهش فاصله زمانی تسویه این مطالبات استفاده می شود.

دکتر درخشان همچنین از پرداخت ٦٢٠٠ میلیارد تومان به دانشگاه های علوم پزشکی طی سال ٩٦ خبر داد و گفت: این مبلغ نشان دهنده پرداخت متوسط ماهیانه بیش از ٥٠٠میلیارد تومان است و اسناد ارائه شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی نیز معادل همین مبلغ است.


وی افزود: دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت یکی از راهکارهای موثر در بهبود روند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد است و با توجه به تصویب پرداخت ٥٠ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری، امیدواریم شرایط پرداخت مناسب تری نسبت به سال قبل داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha