دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

60هزار زن روستایی و عشایر مدد جوی سازمان بهزیستی می‌توانند بدون پرداخت حق بیمه از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده کنند.

۶۰ هزار زن روستایی و عشایر بیمه می شوند

سلامت نیوز: 60هزار زن روستایی و عشایر مدد جوی سازمان بهزیستی می‌توانند بدون پرداخت حق بیمه از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران به‌گزارش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان بهزیستی کشور و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، مددجویان زن تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر سکنه زندگی می‌کنند می‌توانند از خدمات بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند شوند.


در این مراسم محمد رضا واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در مورد تفاهمنامه صندوق و سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی متولی بخش مهمی از سطح اول نظام رفاه اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر متولی بخشی از سطح دوم نظام رفاه اجتماعی است. وی تأکید کرد: از آن جایی که درآمد روستاییان نصف میانگین درآمد شهرنشینان است و در خود روستاهای کشور نیز ما شاهد تفاوت 324 درصدی درآمد مابین روستاهای سیستان و بلوچستان با برخی از مناطق هستیم، ما متولی بیمه کردن روستاییان و عشایر با پرداخت حق بیمه کارفرمایی از سوی دولت هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha