شهردار تهران با تاکید بر محدودیت منابع مالی شهرداری، اولویت نخست را پرداخت حقوق کارکنان و خدمات شهرداری دانسته و در واکنش به این سوال که چه برنامه‌ای برای پرداخت ۵۲هزار‌میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: هنوز در حال رصد کردن شرایط هستیم.

شهردار  تهران:پرداخت حقوق کارکنان شهری در اولویت است

سلامت نیوز:شهردار تهران با تاکید بر محدودیت منابع مالی شهرداری، اولویت نخست را پرداخت حقوق کارکنان و خدمات شهرداری دانسته و در واکنش به این سوال که چه برنامه‌ای برای پرداخت ۵۲هزار‌میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: هنوز در حال رصد کردن شرایط هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ارمان، محمد علی افشانی با اشاره به منابع بدهی‌ها نیز تاکید کرد: شهرداری تهران ۲۱هزار‌میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار است، بقیه بدهی نیز بیشتر به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشته و برای صاحبان املاکی است که ملکشان را به شهرداری‌ واگذار کردند و از شهرداری طلبکار هستند.

او در واکنش به تجمع مدام پیمانکاران طلبکار که تقریبا هر هفته در مقابل شورای شهر و شهرداری برگزار می‌شود و نیز استیصال پیمانکاران برای دریافت بدهی خود افزود: هم‌اکنون ما با محدودیت شدید منابع مواجه هستیم، به همین دلیل با توجه به این محدودیت باید تصمیم بگیریم. به گزارش ایلنا، او درباره اولویت‌های مالی شهرداری برای هزینه‌کرد بودجه و جایگاه پیمانکاران در این اولویت‌‌بندی تصریح کرد: اولویت بعدی این سازمان پرداخت بدهی پیمانکاران است و در اسرع وقت به وضعیت آنها رسیدگی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha