جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت گفت: از وقوع دو فقره تصادف طی ساعات گذشته و فوت و مجروح شدن چهار نفر خبر داد.

یک کشته و سه مجروح حاصل دو تصادف بامدادی در تهران

سلامت نیوز:جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت گفت: از وقوع دو فقره تصادف طی ساعات گذشته و فوت و مجروح شدن چهار نفر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،عباس اوتادی درباره وضعیت ترافیکی روز جاری شهر تهران اظهار کرد: مسیر غرب به شرق بزرگرا‌ه‌های همت و حکیم از ستاری، محور شرق به غرب بزرگراه‌های زین‌الدین از امام علی(ع)، رسالت از منصوری و بابایی از نیروی زمینی و همچنین محور جنوب به شمال بزرگراه‌های نواب از هلال‌احمر و امام علی(ع) از گلشن‌دوست دارای حجم بار ترافیکی است.

اوتادی همچنین خبر داد: در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج در مقطع ایران‌خودرو، کامیونتی با یک دستگاه کشنده برخورد کرده و واژگون شده است. این حادثه که سه مجروح نیز در پی داشته، باعث افزایش بار ترافیکی در این محدوده شده است.

به گفته وی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از پیش از شکل‌گیری ترافیک صبحگاهی در سطح شهر حضور دارند و در محل اشاره شده نیز نسبت به تسهیل عبور و مرور اقدام می‌کنند.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک تصادف فوتی دیگر هم خبر داد و گفت: ساعت 3:30 بامداد در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، مقطع ایران‌خودرو یک دستگاه وانت نیسان با نیوجرسی برخورد می‌کند.

اوتادی افزود: علت حادثه عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده بوده که متأسفانه جان باختن وی را نیز در پی داشته است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha