سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۲

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از آماده باش كامل اورژانس در ایام نوروز خبر داد

سلامت نیوز : معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از آماده باش كامل اورژانس در ایام نوروز خبر داد.

 دكتر حسن امامی رضوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با نزدیك شدن به ایام نوروز و همچنین افزایش سفرهای نوروزی، به مردم توصیه می شود كه نكات ایمنی را رعایت كنند تا سفر سالمی را داشته باشند.

وی در عین حال به تمهیدات مناسبی كه در وزارت بهداشت و مركز اورژانس كشور برای ایام نوروز صورت گرفته است، اشاره كرد و افزود: پایگاه های امداد نوروزی در جاده های اصلی به فاصله 30 كیلومتری مستقر هستند و سازمان هلال احمر نیز در این ایام در آماده باش كامل بوده و از ساعت 8 صبح تا 12 و 16تا 20 شب، به مردم خدمت رسانی می كنند.

دكتر امامی رضوی درباره تعطیلی بیمارستان ها در ایام نوروز گفت: بیمارستان ها برای اقدامات غیر اورژانس و عمل های جراحی خدمت رسانی نمی كنند ولی تمامی تخت های بیمارستانی در این ایام، برای ارائه خدمات اورژانس فعال هستند.

معاون درمان همچنین در خصوص اهمیت پیشگیری از حوادث در چهارشنبه آخر سال تأكید كرد: نوجوانان و جوانان برای مراسم چهارشنبه سوری به مراكزی كه شهرداری بدین منظور آماده كرده مراجعه كنند و صرفاً از موادی كه نورافشان است استفاده كنند.

وی ضمن تاكید بر عدم استفاده از مواد منفجره ای كه آلودگی صوتی ایجاد می كند، گفت:  افراد سعی كنند از مواد منفجره ای كه آلودگی صوتی ایجاد كرده خودداری كنند زیرا این سرو صدا برای بیماران مشكلاتی را به همراه خواهد داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha