سلامت نیوز : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهریار با شناسایی یك خانه موفق به دستگیری سه نفر و كشف بیش از 48 كیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی كسب اخباری مبنی بر اینكه فردی با تشكیل یك باند، اقدام به وارد كردن موادمخدر از شرق كشور و نگهداری مواد در منزلش و توزیع آن به صورت گسترده در استان تهران و شهرستان شهریار می‌كند اكیپی از مامورن پلیس مبارزه با موادمخدر، شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور كارخود قرار دادند.
وی در ادامه تصریح كرد: ماموران انتظامی در یك عملیات اطلاعاتی آدرس منزل این فرد را كه به صورت مجردی در آن زندگی می‌كرد شناسایی كرده و پس از مراقبت‌ها و كنترل‌های نامحسوس و با توجه به تحركات مشكوك و حضور یك دستگاه خودروی زانتیا با پلاك مربوط به یكی از شهرستان‌های جنوبی درجلوی درب، مأموران با هماهنگی مقامات قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل متهم شدند.
خیرخواهان گفت: ماموران پس از ورود به منزل 48 كیلوگرم حشیش، 135 گرم تریاك، یك قبضه وافور، یك دستگاه ترازوی توزین موادمخدر و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه كشف و سه نفر از متهمان دستگیر و خودروی آنها توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار بیان داشت: مواد مكشوفه در 48 بسته از یكی از شهرستان‌های جنوبی جهت توزیع در شهرستان‌های استان تهران به وسیله خودروی زانتیا حمل شده بود كه با هوشیاری پلیس، قاچاقچیان در رسیدن به اهدافشان ناكام ماندند.
وی در ادامه همچنین گفت: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهریار با شناسایی فردی در سرآسیاب كه با تشكیل یك باند چند نفره اقدام به خرید و فروش موادمخدر می‌كرد موفق به دستگیری سردسته باند و كشف دو كیلوگرم تریاك و 38 گرم انواع موادمخدر از جمله هروئین و شیشه از آنها شدند.
گفتنی است، متهمان پس از دستگیری و تشكیل پرونده،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha