شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

دختر جوانی که مرد خلافکاری را به مبلغ ۳‌میلیون تومان اجیر کرده‌بود تا خواهر کوچکترش را به قتل برساند ماجرا را شرح داد. مرد اجیر شده پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد.

اجیر کردن آدمکش برای قتل خواهر

سلامت نیوز: دختر جوانی که مرد خلافکاری را به مبلغ ۳‌میلیون تومان اجیر کرده‌بود تا خواهر کوچکترش را به قتل برساند ماجرا را شرح داد. مرد اجیر شده پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت‌۱۴ روز دوشنبه‌۲۶ شهریور‌ماه قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل دختر‌جوانی در خانه مجردی‌اش حوالی منطقه خلیج فارس در جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد دختر جوانی روبه‌رو شد که پلاستیک پاره‌ای روی صورتش کشیده شده بود و مشخص بود بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است.
نخستین بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول که جزو رتبه‌های برتر کنکور بوده همراه خواهرش در این خانه به صورت مجردی زندگی می‌کرده است. همچنین مشخص شد مقتول در زمینه شعر و ادبیات هم فعالیت داشته به طوریکه تقدیر نامه‌های زیادی دریافت کرده است.
مأموران ابتدا برادر مقتول را که موضوع را به مأموران خبر داده بود مورد تحقیق قرار دادند.
وی در بازجویی‌ها گفت: دو خوهرام در خانه پدری‌ام به صورت مجردی زندگی می‌کردند. دقایقی قبل خواهر بزرگم با من تماس گرفت و گفت: خواهر کوچکم در خانه تنها است و هر چقدر زنگ خانه را می‌زند او در را باز نمی‌کند و نگران شده است. پس از این بلافاصله با خودروام به خانه پدری‌ام آمدم و از آنجایی که احتمال می‌دادم اتفاقی افتاده است قفل فرمان را برداشتم و همراه خواهرم وارد خانه شدیم که با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم. خواهر کوچکم در حالی که نایلونی روی سرش کشیده شده بود روی زمین افتاده بود و نفس نمی‌کشید که به سرعت نایلون را پاره کردم تا هوا به او برسد و نجاتش بدهم، اما دیر شده بود و او فوت کرده بود که موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.
خواهر مقتول هم در بازجویی‌ها گفت: من و خواهرم با هم زندگی می‌کردیم. او رتبه برتر کنکور بود و مدتی هم در بازار مبل کار می‌کرد، اما بعداً بیکار شد. روز حادثه ما با هم مشاجره لفظی داشتیم که به من فحاشی کرد. لحظاتی بعد از درگیری او مرا از خانه بیرون کرد و در خانه را هم قفل کرد. خیلی ناراحت بودم و به همین خاطر به خانه یکی از همسایه‌ها رفتم تا کمی با او حرف بزنم و آرام شوم. ساعتی بعد دوباره به خانه برگشتم، اما هر چقدر در زدم او در را باز نکرد که نگران شدم و به برادرم خبر دادم. مأموران در ادامه با توجه به حرف‌های ضد و نقیض خواهر و برادر مقتول هر دوی آن‌ها را به دستور قاضی مدیر روستا بازداشت کردند و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دادند. بدین ترتیب کارآگاهان خواهر و برادر مقتول را مورد بازجویی فنی قرار دادند تا اینکه یک روز بعد از حادثه دختر جوان به جنایت هولناکی اعتراف کرد.
وی گفت: مدتی بود خواهرم مواد مصرف می‌کرد به همین سبب همیشه با هم مشاجره لفظی داشتیم. من خیلی سعی کردم او را از مصرف مواد منصرف کنم، اما فایده‌ای نداشت و او همیشه عصبانی می‌شد و مرا کتک می‌زد تا اینکه نقشه قتل او را طراحی کردم. وی ادامه داد: درگیری‌های ما روز به روز بیشتر می‌شد تا اینکه مبلغ ۳‌میلیون تومان به یکی از خلافکاران محل به نام بهمن که مواد‌فروش است، دادم و از او خواستم خواهرم را به قتل برساند. روز حادثه بهمن به خانه ما رفت و خواهرم را به قتل رساند و تلفنی موضوع را به من خبر داد.
پس از اعتراف متهم، مأموران بهمن را بازداشت کردند. وی در بازجویی‌ها به قتل دختر جوان اعتراف کرد و گفت: خواهر مقتول من را به مبلغ ۳‌میلیون تومان اجیر کرد تا خواهرش را به قتل برسانم. وی گفت: روز حادثه خواهر مقتول در خانه را روی من باز کرد و من در مقابل چشمان او خواهرش را به قتل رساندم.
تحقیقات از متهمان تا روشن شدن زوایای پنهان حادثه و مشخص شدن ادعا‌های آن‌ها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha