مدیرعامل بیمه سلامت گفت: حمایت از بیماران خاص جزو برنامه‌های سازمان بیمه سلامت بوده و این روند ادامه پیدا می‌کند، سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از این بیماران اختصاص پیدا می‌کند و حدود ۶۷۰۰۰ نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.

۶۷هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت

سلامت نیوز:مدیرعامل بیمه سلامت گفت: حمایت از بیماران خاص جزو برنامه‌های سازمان بیمه سلامت بوده و این روند ادامه پیدا می‌کند، سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از این بیماران اختصاص پیدا می‌کند و حدود ۶۷۰۰۰ نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت  درخصوص برنامه‌های سازمان بیمه سلامت برای سال آینده گفت: برنامه‌های این سازمان برگرفته از اسناد بالادستی است و تاکید بر این است که هزینه پرداختی از جیب مردم به ۲۵ درصد کاهش پیدا کند و یکی از اصلی‌ترن برنامه‌های بیمه سلامت در سال آینده ادامه دادن استقرار سامانه الکترونیک است.

وی افزود: مدیریت منابع یکی از رویکردهای جدی در سال آینده است، اجرای راهنماهای بالینی و توسعه ارتباط با انجمن‌های علمی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان برای سال آینده به شمار می‌رود.

موهبتی درخصوص حمایت بیمه سلامت از بیماری‌های خاص گفت: حمایت از بیماران خاص جزو برنامه‌های سازمان بیمه سلامت بوده و این روند ادامه پیدا می‌کند، سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از این بیماران اختصاص پیدا می‌کند و حدود ۶۷۰۰۰ نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.

مدیرعامل بیمه سلامت تصریح کرد: برخی از داروهای این بیماران پوشش ۱۰۰درصدی دارند و برخی از داروهای دیگر نیز از پوشش حمایتی ۵۰ درصدی برخوردار هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha