چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در خصوص آخرین آمار نوزادان رها شده در خیابان‌های سطح شهر گفت: در حال حاضر تعداد نوزادانی که در خیابان رها می‌شوند، بسیار کم شده است و عمده کودکانی که تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند، پدر یا مادر شناخته شده دارند.

آمار نوزادان رهاشده در خیابان کاهش یافته

سلامت نیوز:معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در خصوص آخرین آمار نوزادان رها شده در خیابان‌های سطح شهر گفت: در حال حاضر تعداد نوزادانی که در خیابان رها می‌شوند، بسیار کم شده است و عمده کودکانی که تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند، پدر یا مادر شناخته شده دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،حبیب‌ا... مسعودی فرید با اشاره به عمده مکان‌هایی که نوزادان رها می‌شوند، تصریح کرد: قاعدتا این کودکان در مکان‌های شلوغ و در محل تردد مردم رها می‌شوند تا مورد مشاهده قرار گیرند و معمولا در شهر تهران مکان‌هایی مانند بازار، مسجد، زیارتگاه‌ها و بیمارستان‌ها کودکان خود را رها می‌کنند. وی اظهار کرد: ۹۰ درصد کودکانی که در بهزیستی تحت پوشش هستند، پدر یا مادر آنها شناخته شده هستند.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی درخصوص حمایت‌های مالی از خانواده‌هایی که توان نگهداری از کودک خود را ندارند، بیان کرد: مانند دیگر نیازمندان به آنها کمک می‌کنیم و وزارت رفاه نیز به این افراد کمک می‌کند اما باید نیاز خانواده مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha