فرایند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال 98 تا 10 اسفندماه جاری ادامه دارد.

ثبت نام کارشناسی ارشد گروه های پزشکی تا 10 اسفند ادامه دارد

سلامت نیوز:فرایند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال 98 تا 10 اسفندماه جاری ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، پذیرش دانشجو در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه پزشکی برای دوره های روزانه، مجازی همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
داوطلبان تا 10 اسفندماه جاری مهلت دارند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و پرداخت مبلغ 45 هزار تومان اقدام کنند. ثبت نام برای هر داوطلب یک بار مجاز است و ثبت نام مجدد تخلف محسوب می شود.
در صورتی که مدارک ارسالی، مورد تایید مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع نشود ثبت نام داوطلب در مراحل بعدی لغو خواهد شد.
در تکمیل فرم ثبت نام (ورود اطلاعات فرم) دقت کافی به عمل آید، زیرا داده های ثبت شده بعد از اتمام مهلت ثبت نام قابل ویرایش نیست.
دریافت کد رهگیری 16 رقمی به منزله ثبت نام نهایی و تایید اطلاعات اعلامی داوطلب نبوده و تایید نهایی زمانی صورت می گیرد که مدارک ارسالی کامل و منطبق با ضوابط دفترچه راهنما باشد.


داوطلبان موظف هستند پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری تا زمان اعلام نتایج نهایی ضمن حفظ کد رهگیری خود به همراه چاپ نهایی فرم ثبت نام، برای آگاهی از اطلاعیه های بعدی به طور مرتب به سایت رجوع کنند چرا که اطلاع رسانی فقط از طریق سایت مرکز سنجش انجام می گیرد و هیچ گونه عذری بابت عدم آگاهی پذیرفته نیست. فرایند ویرایش اطلاعات نیز در روزهای 26 تا 28 فروردین ماه 98 امکان پذیر است.
این ازمون 30 و 31 خردادماه 98 در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha