حدود ساعت ۲ بعدازظهر پنجشنبه ۲۲فروردین به‌دنبال خبر مرگ پسر ۲۴ ساله‌ای به نام آرمین در محدوده مرکز آموزشی بالگرد در کرج به پلیس اعلام شد.

جشن تولد لاکچری منجر به مرگ فجیع پسر۲۴ ساله شد

سلامت نیوز:حدود ساعت ۲ بعدازظهر پنجشنبه ۲۲فروردین به‌دنبال خبر مرگ پسر ۲۴ ساله‌ای به نام آرمین در محدوده مرکز آموزشی بالگرد در کرج به پلیس اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد آرمین که سوار بر بالگرد آموزشی بوده بر اثر اصابت پره‌های بالگرد به سرش جان باخته است. همزمان با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان پلیس، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از خلبان بالگرد و دختر جوانی پرداختند که همراه آرمین بود.

دختر جوان گفت: من و آرمین نامزد بودیم. او می‌خواست برایم جشن تولدی رؤیایی و خاطره‌انگیز ترتیب دهد به همین خاطر قرار شد با اجاره یک بالگرد سوار بر آن در آسمان شهر پرواز کنیم. وقتی سوار بالگرد شدیم آرمین کیک تولدم را در حالی که شمع‌هایش را روشن کرده بود مقابلم گرفت و من هم آن را فوت کردم. دقایقی بعد آرمین با خوشحالی سرش را از پنجره بیرون برد تا عکس سلفی بگیرد اما نمی‌دانم چه شد که ناگهان سرش با پره بالگرد برخورد کرد و....

سرهنگ نادربیگی - رئیس پلیس آگاهی استان البرز - با اعلام این خبر گفت: بر اساس تحقیقات اولیه این حادثه زمانی رخ داده که خلبان هنگام برگشت به پایگاه بر اثر مایل شدن بالگرد به سمت راست و به خاطر نزدیک شدن بیش از حد پسر جوان به پره‌های بالگرد سرش با پره‌ها برخورد کرده و جان باخته است. در حال حاضر خلبان این بالگرد بازداشت شده و تحقیقات بیشتر برای روشن شدن جزئیات این حادثه ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha