بهتر است که قبل از هر چیز، به این سوال پاسخ دهیم که هر زوجی به چند بار رابطه جنسی در هفته نیاز دارند؟ برای این سوال جواب دقیقی نمی‌توان یافت، زیرا این موضوع فرد به فرد متفاوت است.

اگر با همسرتان رابطه جنسی ندارید، این مطلب را بخوانید

سلامت نیوز: بهتر است که قبل از هر چیز، به این سوال پاسخ دهیم که هر زوجی به چند بار رابطه جنسی در هفته نیاز دارند؟ برای این سوال جواب دقیقی نمی‌توان یافت، زیرا این موضوع فرد به فرد متفاوت است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها، بهتر است که قبل از هر چیز، به این سوال پاسخ دهیم که هر زوجی به چند بار رابطه جنسی در هفته نیاز دارند؟ برای این سوال جواب دقیقی نمی‌توان یافت، زیرا این موضوع فرد به فرد متفاوت است. اما به طور کلی تحقیقات نشان داده که داشتن رابطه جنسی یک بار در هفته صمیمیت و عشق میان زوج‌ها را افزایش می‌دهد.
 
اگر رابطه جنسی بیش از یک بار باشد، تاثیر مثبت بیشتری در رابطه نخواهد گذاشت، اما اگر از این مقدار کمتر باشد، رضایت طرفین را نسبت بهم از بین می‌برد. نداشتن رابطه جنسی یکی از مهمترین دلایل جدایی زوج‌ها از هم می‌باشد، بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که رابطه جنسی با همسرتان ندارید، بهتر است که برای رفع این مشکل، به نکات زیر دقت کنید و هر چه زودتر رابطه تان را نجات دهید.
 
 
 رابطه احساسی بهتری برقرار کنید
 
اگر می‌بینید که همسرتان به رابطه جنسی با شما تمایلی نشان نمی‌دهد، به جای دعوا و بحث، بهتر است که راه دیگری را در پیش بگیرید، در غیر این صورت همسرتان را بیشتر از خود رانده اید. شاید دلیل این که همسرتان به رابطه جنسی با شما علاقه‌ای ندارد، کمبود احساس و صمیمیت میان شما باشد. از این رو به دنبال راهی برای نزدیکی به او باشید. در واقع اگر بتوانید احساسات او را نسبت به خودتان برانگیزید، او نیز به سمت رابطه جنسی با شما تمایل بیشتری پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال اگر زیاد کار می‌کنید، سعی کنید که ساعات کاری تان را کمتر کنید تا بتوانید زمان بیشتری را در کنار او بگذرانید. یا اگر استرس مانع از رابطه جنسی شما می‌شود، شرایط آرام تری را برای خودتان فراهم کنید.
 
 
خاطرات روز‌های خوب را به یاد آورید
 
مطمئنا شما خاطرات خوشی را در کنار همسرتان گذرانده اید، یادآوری آن‌ها می‌تواند بار دیگر آتش عشق را میان شما شعله ور کند. سعی کنید در مورد رابطه جنسی که در اوایل دیدارتان داشته اید، با هم حرف بزنید. همین که صحبت از این موضوع آغاز شد، سوالات تان را آغاز کنید. از او بپرسید که آیا از رابطه با شما رضایت داشته یا خیر، به او بگویید که چه نوع رابطه جنسی را می‌پسندد. سعی کنید شرایطی را فراهم سازید که هم شما و هم شریک زندگی تان از آن راضی باشد. نیازی نیست که خیلی جدی در مورد این مسئله حرف بزنید، همین که با شوخی و خنده با هم گفتگو کنید، چیز‌های زیادی دستگیرتان می‌شود که می‌تواند بر رابطه جنسی شما تاثیر مثبتی بگذارد.
 
 
آهسته پیش روید
 
اگر چه شما از نداشتن رابطه زناشویی با همسرتان ناراحت هستید، اما برای حل این مشکل نباید عجول باشید. رابطه جنسی چیزی ست که باید در زمان و مکان مناسب خود اتفاق افتد، بنابراین شما نمی‌توانید برای ایجاد هر چه سریع‌تر صمیمیت میان تان، خود و طرف مقابل تان را وادار به این کار کنید. در این مورد، آهسته قدم بردارید. در واقع با رفتار‌های رمانتیک خود به او نشان دهید که برای برقراری رابطه جنسی با او تمایل دارید. یادتان باشد که رابطه جنسی باید به طور طبیعی اتفاق بیفتد نه با زور و فشار روانی.
 
 
 
خودتان را با دیگران مقایسه نکنید
 
شاید شما داستان‌های دیگران را در مورد رابطه جنسی شنیده باشید، اما به هیچ وجه نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید. رابطه جنسی نیز مانند شخصیت آدمها، فرد به فرد متفاوت است؛ بنابراین انتظار نداشته باشید که رابطه شما مانند دیگران باشد. اگر چیزی ست که دوست دارید در رابطه زناشویی برایتان اتفاق افتد، بهتر است که آن را صادقانه با همسرتان مطرح کنید.
 
 
گذشته را رها کنید
 
اگر شما اکنون در کنار همسرتان هستید، پس اگر موضوعی در گذشته شما را ناراحت و از همسرتان دور کرده، بهتر است که فراموشش کنید. شما نباید با دوری از طرف مقابل تان او را تنبه یا جبران اشتباهات گذشته او را کنید. داستان‌های تلخ قدیمی را دور بریزید. شما آن آدمی که ابتدای رابطه همدیگر را ملاقات کردید نیستید، حتی با یک ماه قبل تان هم فرق کرده اید؛ بنابراین فرصت دوباره‌ای به یکدیگر دهید. اگر بتوانید گذشت داشته باشید و صادقانه حرف هایتان را به شریک زندگی تان بدهید، نه تنها عشق و علاقه میان شما بلکه رابطه جنسی تان نیز بهبود خواهد یافت؛ بنابراین حال خود را فدای گذشته نکنید.
 
ورزش کنید
 
با ورزش، نه تنها شما ظاهر بهتری پیدا خواهد کرد و اعتماد به نفس تان بالا خواهد رفت، بلکه هورمون‌هایی در شما ترشح می‌شود که علاقه تان به رابطه جنسی را نیز بیشتر می‌کند. از این رو هم برای خود و هم برای همسرتان هم که شده تحرک داشته باشید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha