سلامت نیوز : معاون درمان جمعیت هلال‌احمر استان تهران از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی 50 تخت‌خوابی در هفته هلال‌احمر در تهران خبر داد.

مهدی ‌فرنقی‌زاد در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: بیمارستان صحرایی 50 تخت‌خوابی جمعیت هلال‌احمر استان تهران برای مدت یك هفته جهت ویزیت و آزمایش رایگان در هفته هلال‌احمر از 18 تا 24 اردیبهشت در شهرری تهران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان دارای 50 تخت بستری با تمام امكانات یك بیمارستان از جمله اتاق عمل،‌ آزمایشگاه و دیگر خدمات بهداشتی و درمانی خواهد بود.

فرنقی‌زاد با اشاره به اینكه یكی از اهداف راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی پیشرفته به ‌روز كردن پزشكان و كادر پرستاری برای حضور و ارتقا آمادگی آنان در حوادث طبیعی برای فعالیت‌های درمانی اضطراری است، گفت: در این بیمارستان مراجعان به صورت رایگان می‌توانند از خدمات متعدد بهداشتی و درمانی استفاده كنند و با چگونگی این خدمات در بیمارستان‌های صحرایی نیز آشنا شوند.

معاون درمان جمعیت هلال‌احمر استان تهران بیان كرد: در این بیمارستان به مدت یك هفته در هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت خدمات دارویی نیز با ایجاد داروخانه در این بیمارستان به متقاضیان ارائه خواهد شد.

فرنقی‌زاد خاطرنشان كرد: پزشكان، كادر پرستاری و كادر درمان و بهداشت این بیمارستان به صورت داوطلبانه در این بیمارستان صحرایی حضور می‌یابند و در ادامه به متقاضیان نیز خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha