دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

‌رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه گفت: قیمت لوازم التحریر ۶۰ الی ۹۰درصد افزایش یافته است.‌

لوازم التحریر ۶۰ تا ۹۰ درصد گران شد

سلامت نیوز: ‌رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه گفت: قیمت لوازم التحریر ۶۰ الی ۹۰درصد افزایش یافته است.‌

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حسن سلیمی با اشاره به اینکه لوازم التحریر موجود در بازار توسط واسطه ها و از تهران خریداری می شود و افزایش قیمت ها در دست فروشندگان شهرستان نیست، تصریح کرد: با وجود افزایش قیمت لوازم التحریر، هیچ گونه کمبودی در عرضه ‌محصولات در بازار نداریم‌.


رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه خاطر‌نشان کرد: با توجه به افزایش قیمت کاغذ به دلیل افزایش قیمت دلار بیشترین افزایش قیمت را در بین لوازم التحریر در محصولات کاغذی از جمله دفترچه ها با ۸۰ درصد افزایش قیمت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهدیم.


وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۰درصد لوازم التحریر موجود در بازار ایرانی هستند اظهار کرد: خوشبختانه با بهتر شدن کیفیت لوازم التحریر ایرانی نسبت به جنس خارجی رغبت مردم به استفاده از این محصولات افزایش یافته  و جنس ایرانی قابلیت رقابت با جنس خارجی را در این عرصه دارد.


سلیمی یادآورشد: در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰واحد عرضه نوشت افزار در سطح ارومیه فعال هستند.
رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه با اشاره به اینکه سال گذشته دست فروشان خیابان عطایی که محصولات بی کیفیت و تقلبی عرضه می کردند با مشارکت شهرداری جمع آوری شدند، ادامه داد: در سال جاری نیز با هماهنگی های انجام شده با فرمانداری و شهرداری در تلاش هستیم از فعالیت این افراد جلوگیری کنیم.


وی در خصوص تعداد اکیپ های بازرسی از واحد های عرضه لوازم التحریر  نیز افزود: بازرس ها و اکیپ های نظارتی از سوی اتحادیه و اصناف شهرستان به صورت روزانه از واحدهای عرضه لوازم التحریر بازرسی می کنند و مردم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۳۲۳۶۴۴۴۶ تماس بگیرند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha