چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 284874

خواص لیمو شیرین اما فقط به همین سرماخوردگی‌ها ختم نمی‌شود و برای درمان اختلالات ادراری، کاهش کلسترول، کاهش گرفتگی عضلات و حتی از بین بردن بوی بدن هم تجویز می‌شود، تا جایی که می‌گویند با لیمو شیرین حمام کنید!

۱۰ خاصیت عجیب لیمو شیرین

سلامت نیوز: خواص لیمو شیرین اما فقط به همین سرماخوردگی‌ها ختم نمی‌شود و برای درمان اختلالات ادراری، کاهش کلسترول، کاهش گرفتگی عضلات و حتی از بین بردن بوی بدن هم تجویز می‌شود، تا جایی که می‌گویند با لیمو شیرین حمام کنید!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، هروقت حرف از پاییز می‌شود می‌گوییم هوایش دزد است و زود مریضمان می‌کند. از انواع ویروس‌ها و سرماخوردگی‌ها گرفته تا بیماری‌های فصلی. اگر سیستم ایمنی بدنمان هم قوی و ایمن نباشد که راه درازی را برای خوب شدن در پیش خواهیم داشت. برای جلوگیری از سخت‌تر شدن این سرماخوردگی‌های فصلی اما اولین تجویز همیشه لیمو شیرین است.

میوه‌ای سرشار از ویتامین سی که هم سموم بدن را دفع می‌کند هم شدت سرماخوردگی و ویروس‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. خواص لیمو شیرین اما فقط به همین سرماخوردگی‌ها ختم نمی‌شود و برای درمان اختلالات ادراری، کاهش کلسترول، کاهش گرفتگی عضلات و حتی از بین بردن بوی بدن هم تجویز می‌شود، تا جایی که می‌گویند با لیمو شیرین حمام کنید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha