چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

اگر چه ابتلا به سرماخوردگی می‌تواند درجه حرارت بدن شما را افزایش دهد، اما به‌ندرت به تب بالا منجر می‌شود. یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌توانید برای تشخیص ابتلا به آنفلوآنزا مد نظر قرار دهید، تب بالا، اغلب در محدوده ۱۰۰ تا ۱۰۲ درجه فارنهایت (۳۷.۷ تا ۳۸.۸ درجه سانتیگراد) است؛ اگر چه تب می‌تواند به ویژه در کودکان درجات بالاتری نیز داشته باشد و چند روز ادامه داشت، تعجب نکنید.

تب نشانه جدی آنفلوآنزا

سلامت نیوز:اگر چه ابتلا به سرماخوردگی می‌تواند درجه حرارت بدن شما را افزایش دهد، اما به‌ندرت به تب بالا منجر می‌شود. یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌توانید برای تشخیص ابتلا به آنفلوآنزا مد نظر قرار دهید، تب بالا، اغلب در محدوده ۱۰۰ تا ۱۰۲ درجه فارنهایت (۳۷.۷ تا ۳۸.۸ درجه سانتیگراد) است؛ اگر چه تب می‌تواند به ویژه در کودکان درجات بالاتری نیز داشته باشد  و چند روز ادامه داشت، تعجب نکنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند ،اگرچه تب احساس ناخوشایندی را در انسان ایجاد می‌کند اما به خاطر داشته باشید که یکی از روش‌های بدن برای مبارزه با عفونت است. در صورتی که لرز و تعریق داشته باشید، از نشانه‌های شایع ابتلا به آنفلوآنزاست. گاهی اوقات درد‌های بدن موجب لرز می‌شوند. گاهی اوقات تب نیز موجب لرز می‌شود؛ اگرچه آنفلوآنزا ممکن است حتی بدون تب نیز موجب لرز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha