شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 287938

تجویز داروها، تنها با معاینه بالینی و گرفتن شرح حال امکان پذیر است و اگر در پاسخ به سوالات مصرف دارویی توصیه می‌شود، پس از مشورت با متخصص مصرف شود.

بوی بد دهان و سینوزیت

سلامت نیوز:تجویز داروها، تنها با معاینه بالینی و گرفتن شرح حال  امکان پذیر است و اگر در پاسخ به سوالات مصرف  دارویی توصیه می‌شود،  پس از مشورت با متخصص مصرف شود.

آیا بوی بد دهان به خلط بینی و گلو منجر می شود؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، وجود و تجمع ترشحات بینی و گلو که می تواند به دنبال سینوزیت باشد، به ویژه در شب موجب ایجاد بوی بد دهان می شود. نکته مهم که بیشتر موارد به حساب خلط و عفونت ناحیه گلو گذاشته می شود، ریفلاکس یا برگشت اسید معده است، بنابراین تشخیص علت بوی بد دهان و درمان آن بسیار حائز اهمیت است.

 هنگام خوردن و آشامیدن احساس خفگی می کنم.مشکلم چیست؟

به طور طبیعی هنگام عمل بلع (خوردن و آشامیدن) مسیر تنفس یا همان نای بسته می شود. این عملکرد از ورود مواد غذایی به راه تنفسی جلوگیری می کند.گاهی در بعضی افراد ظرفیت تنفسی کم و موجب احساس خفگی در هنگام خوردن و آشامیدن می شود. التهاب ناحیه حلق، برگشت اسید معده یا ریفلاکس نیز از  دیگر علل احساس خفگی حین غذا خوردن است.

 آیا همسرم که  انحراف بینی دارد دچار  سینوزیت می شود؟

گاهی انحراف بینی باعث اختلال در تخلیه ترشحات سینوس و در نتیجه سینوزیت می شود. در این موارد باید برای درمان انحراف بینی و سینوزیت به متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha