مقام‌های چین روز یکشنبه در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کردند؛ شمار قربانیان ویروس «کرونا» به ۵۴ نفر و تعداد مبتلایان آن به بیش از یکهزار و ۶۱۰ تن رسیده است.

افزایش قربانیان ویروس کرونا در چین به 54 نفر

سلامت نیوز: مقام‌های چین روز یکشنبه در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کردند؛ شمار قربانیان ویروس «کرونا» به ۵۴ نفر و تعداد مبتلایان آن به بیش از یکهزار و ۶۱۰ تن رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، این آمار پس از آن منتشر شد که مقام‌های استان «هوبی» از ۱۳ قربانی جدید این ویروس و ابتلای ۳۲۳ نفر دیگر به آن خبر دادند.

هوبی اصلی‌ترین کانون گسترش کرونا به شمار می‌آید. آمار نشان می‌دهد که ۲۹ استان و منطقه چین به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آماری که شنبه منتشر شد، نشان می‌داد که یکهزار و ۲۷۹ نفر به این ویروس مرموز مبتلا شده و ۴۱ نفر نیز جانشان را از دست داده‌اند.

برخی کشورها از جمله فرانسه، مالزی، ژاپن و استرالیا ابتلای افرادی به کرونا را اعلام کرده‌اند. کانادا تازه‌ترین کشوری است که از ابتلای یک نفر به کرونا خبر داده است.

در زمان حاضر، شهر «ووهان» چین مهمترین مرکزی است که کرونا بشدت در آنجا گسترش یافته و مقام‌های این کشور، جمعیتی حدود ۵۴ میلیون نفر را در قرنطینه قرار داده‌اند.

«شی جین پینگ» رییس جمهوری چین عصر شنبه در نشست کمیته مرکزی دفتر سیاسی حزب کمونیست چین که به منظور تحلیل اقدامات پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تشکیل شد، از کنترل و پیشگیری شیوع این ویروس به عنوان مهمترین مسوولیت دولت نام برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha