مسئول دفتر بهبود کیفیت بیمارستان مسیح دانشوری گفت: کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدا در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند و این جهاد همچنان ادامه دارد.

برخی از کادر درمانی بیش از یک ماه در قرنطینه هستند

سلامت نیوز:مسئول دفتر بهبود کیفیت بیمارستان مسیح دانشوری گفت: کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدا در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند و این جهاد همچنان ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ،الهام قازانچایی در گفتگو با  خبرگزاری آنا، در مورد عملکرد بیمارستان مسیح دانشوری  در مقابله با کرونا گفت: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تمام کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند و  به صورت فعال مشغول خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کووید_۱۹ هستند و این موضوع همچنان ادامه دارد.


وی افزود: برخی از کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری بیش از یک ماه است که خودشان را قرنطینه کردند و سعی می‌کنند با خانواده خود تماس فیزیکی نداشته باشند؛ لذا این موضوع نیازمند همکاری مردم است تا زودتر بتوانیم مانع پیشرفت این بیماری بشویم.


مسئول دفتر بهبود کیفیت بیمارستان مسیح دانشوری در مورد امکانات بهداشتی این بیمارستان بیان کرد: سعی کردیم از ابتدا شیوع این بیماری تمام امکانات را فراهم کنیم تا کادر درمانی هیچگونه کمبودی از نظر امکانات بهداشتی نداشته باشند.


قازانچایی در مورد اینکه بعضی از کادر درمانی بیمارستان عید امسال در کنار خانواده خود نبودند بیان کرد: در کنار خانواده بودن لذت‌بخش است؛ اما امسال شرایط جور دیگری رقم خورده و بعضی از کادر درمانی نمی‌‍‌توانند در کنار خانواده خود باشند زیرا ممکن است ناقل باشند که خطرناک است.


وی تصریح کرد: در خانه ماندن یکی از کارهایی است که مردم می‌توانند در راستای کمک به کادر درمانی انجام دهند،  امیدوارم مردم با در خانه ماند به کادر درمانی وپزشکی کمک کنند تا بتوانیم این بیماری راشکست دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha