مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که امروز و فردا (۶ و ۷ خرداد) در برخی استان‌های کشور وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها/ خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور

سلامت نیوز:مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که امروز و فردا (۶ و ۷ خرداد) در برخی استان‌های کشور وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیائیان  اظهار کرد: طی امروز و فردا (۶ و ۷ خرداد) در بخشی از مناطق ساحلی دریای خزر و در ساعات بعد از ظهر در دامنه‌های شرقی زاگرس واقع در استان‌های مرکزی، قم، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، بخش‌های از فارس و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز ، قزوین، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


وی با اشاره به این که طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۸ و ۹ خرداد) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت اظهارکرد: روز پنجشنبه در برخی مناطق دامنه‌های شرقی زاگرس ، سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و روز جمعه در دامنه‌های البرز غربی در استان‌های قزوین، زنجان و غرب سواحل دریای خزر به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور به‌ویژه زابل و شرق خراسان جنوبی و با احتمال کمتر روز چهارشنبه (۷ خرداد) در جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد وخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد شد.


وی در ادامه گفت: از اواخر امروز تا بعد از ظهر پنجشنبه (۶ تا ۸ خرداد) به سبب وزش باد شدید، مناطق شمالی خلیج فارس به ویژه سواحل استان بوشهر مواج پیش‌بینی می‌شود.


ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۷ خرداد) کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با احتمال بارش پراکنده و حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۸ خرداد) نیز کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha