جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 294537

متخصص تغذیه با بیان اینکه بهتر است هنگام تشنگی آب درون یخچال مصرف شده و از مصرف آب منجمد در ظروف یکبار مصرف خودداری شود، گفت: مصرف آب به صورت ناشتا در هنگام صبح برای بدن مفید است.

چرا نباید آب «فریز شده» بخوریم؟

سلامت نیوز: متخصص تغذیه با بیان اینکه بهتر است هنگام تشنگی آب درون یخچال مصرف شده و از مصرف آب منجمد در ظروف یکبار مصرف خودداری شود، گفت: مصرف آب به صورت ناشتا در هنگام صبح برای بدن مفید است.


به گزارش سلامت نیوز، فرزاد شید فر، متخصص تغذیه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با فارس درباره «مصرف آب به صورت فریز شده و در داخل بطری‌های یکبار مصرف»، اظهار داشت: برخی به غلط آب را در بطری‌های یکبار مصرف در داخل فریز منجمد کرده و مصرف می‌کنند؛در حالی که این کار کاملا اشتباه است.

وی با بیان اینکه مصرف آب منجمد شده در ظروف یکبار مصرف و به صورت تدریجی باعث مخاطرات جدی برای سلامت می‌شود، گفت: آب منجمد که به تدریج آب شود و مصرف می‌کنیم، خطر بروز برخی سرطانها را افزایش می‌دهد؛در نتیجه بهتر است هنگام تشنگی آب درون یخچال مصرف شود و از مصرف آب منجمد در ظروف یکبار مصرف خودداری شود.

این متخصص تغذیه درباره «مصرف آب به صورت ناشتا و در هنگام صبح»، ابراز داشت: مصرف آب به صورت ناشتا در هنگام صبح برای بدن مفید است؛ ضمن اینکه مصرف آب در صورت احساس تشنگی در بین خواب شبانه نیز ایرادی ندارد؛ چرا که این احساس تشنگی از نیاز بدن به آب خبر می دهد و باید آب را مصرف کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha