سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 295888

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سواحل شمالی کشور امروز و فردا با افزایش نسبی دما همراه هستند.

افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر

سلامت نیوز: یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سواحل شمالی کشور امروز و فردا با افزایش نسبی دما همراه هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی  در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: برای امروز و فردا در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات گلستان و مازندارن در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.


وی با اشاره به اینکه سواحل شمالی کشور امروز و فردا با افزایش دما همراه هستند، ادامه داد: از امروز تا پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.


این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: از روز پنجشنبه تا شنبه در مناطق آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.


وی افزود: از امروز تا پنجشنبه در خراسان رضوی، جنوب سمنان، یزد، اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات احتمال باد و گرد و خاک وجود دارد.


رفیعی بابیان اینکه قسمت‌های شرقی دریای خزر روز پنچشنه مواج است، اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف است و در بعد از ظهر وزش باد رخ می‌دهد؛ حداکثر دمای پایتخت امروز ۳۴ درجه و حداقل دمای آن ۲۱ درجه بالای صفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha