آموزش آرایشگری فعالیتی است که حتما باید در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه حرفه ای انجام بپذیرد و حضور در سالن های آرایشی نتیجه مطلوبی را برای هنرجویان به همراه نخواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان در محیطی کاملا آموزشی مطالب تخصصی را زیر نظر اساتید مجرب فرا بگیرند.

آموزش آرایشگری در هنرآموزان

سلامت نیوز: آموزش آرایشگری فعالیتی است که حتما باید در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه حرفه ای انجام بپذیرد و حضور در سالن های آرایشی نتیجه مطلوبی را برای هنرجویان به همراه نخواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان در محیطی کاملا آموزشی مطالب تخصصی را زیر نظر اساتید مجرب فرا بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز، آموزش آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان با تکنیک های کاملاً به روز همراه بوده تا هنرجویان بتوانند با قدرت زیادی وارد بازار کار شوند. به عنوان یک نکته بسیار مهم آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان این امتیاز را برای هنرجویان خود قائل شده است که حتی پس از دوره آموزشی هنرجویان بتوانند تمرینات خود را بر روی مدل های آرایشی در محیط آموزشگاه و زیر نظر اساتید انجام داده و بتوانند با کسب تجربه و با خیالی آسوده وارد بازار کار شود. در ادامه دو لاین پرطرفدار کاشت و طراحی ناخن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.


آموزش پاکسازی پوست در هنرآموزان

 آموزش پاکسازی پوست امروزه یکی از بهترین آموزش هایی است که می تواند در بین لاین های آرایشی برای شما کسب درآمد کند. به منظور آشنایی با شرایط درست گذراندن آموزش پاکسازی پوست در یک آموزشگاه آرایشگری با ما همراه باشید. در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان ، مبحث پاکسازی پوست زیر نظر خانم مهناز محمدی مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای تهران برگزار شده و در این دوره تمامی مباحث مربوط به پاکسازی پوست و آموزش کلیه دستگاه ها به همراه معرفی مواد آرایشی مرغوب مورد تدریس قرار خواهد گرفت.

قبل از هرچیزی حتما به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه های آموزش پاکسازی پوست همچون دستگاه بخور سرد و گرم ، دستگاه میکرودرم، برس پاکسازی پوست، دستگاه اولتراسونیک پاکسازی صورت، دستگاه تونل ال ای دی و سایر دستگاه ها را آموزش ببینید چراکه بسیاری از مراجعین شما انتظار انجام خدمات به چنین دستگاه هایی را از شما دارند. به عنوان نکته حیاطی حتما توجه داشته باشید که از مواد مرغوب استفاده کنید چراکه استفاده از مواد مرغوب برای پاکسازی پوست موجب شده تا اعتبار شما نزد مشتری افزایش یافته و علاوه بر بازاریابی زبانی برای شما ، خود نیز به انجام خدمات نزد شما ادامه دهد. نکته مهم بعدی آموزش ماساژ صورت و انجام آن به صورت درست و اصولی است که موجب ایجاد حس خوب و رضایت در مشتری خواهد شد. توجه داشته باشید که رضایت مشتری کلید اصلی در موفقیت شماست.


آموزش طراحی ناخن در هنرآموزان

آموزش طراحی ناخن می تواند شما را در یکی از پرکاربردترین لاین های آرایشی در آرایشگاه ها مشغول به فعالیت کند. طراحی ناخن از طرفداران بسیار زیادی با سنین مختلف برخوردار است. طراحی ناخن با استفاده از تکنیک های مختلف انجام شده و شما با آموزش چند تکنیک ساده از طراحی ناخن می توانید مدل های بی شماری را بر روی ناخن مشتریان خود اجرا کنید. تنها لازم است که موارد پایه و شیوه انجام طراحی بر روی ناخن را به صورت درست آموزش ببینید تا بعد از آموزش طراحی ناخن هر گونه طرحی را بتوانید بر روی ناخن مشتریان خود و یا حتی بر روی ناخن خود به اجرا در بیارید.

به عنوان یک نکته مهم می توان گفت که مشتریان لاین طراحی ناخن به صورت زماندار هستند و این بدان معناست که کار آنها با یکبار مراجعه به اتمام نرسیده بلکه لازم است به دفعات در زمان های مختلف به شما مراجعه کنند.



نکته دیگری که این حرفه را متمایز می نماید این است که عموماً برای مراسم ها و جشن ها خانم ها علاقه دارند تا با ناخن های زیبا و طراحی شده حضور پیدا کنند. حال با توجه به اینکه طراحی ناخن جز لاین های غیرضروری به حساب آمده و با توجه به زیبایی کار افراد حاضر هستند برای آن هزینه بالایی تقبل کند. از طرفی با توجه به اینکه این رسته قیمت های مصوب صنف آرایشگری را ندارد در نتیجه با افزایش کیفیت کار خود می ‌توانید هزینه دریافتی را از مشتری افزایش دهید.

شما در دوره طراحی ناخن هنرآموزان آموزش انواع آموزش انواع مانیکور، پدیکور ، طریقه سوهان کشی صحیح ، طریقه صحیح چسباندن ناخن مصنوعی ، طراحی مبتدی با لاک و فرنچ ، طراحی پایه و تخصصی داتینگ خطی ، لنز ناخن، شابلون، نگین، آویز ، طراحی با فویل ناخن و طراحی کروم ، طریقه کار با ژل، تاپ ژل، لاک ژل، دیزاین شاتر کروم و شوگر افکت ، لمینت ناخن و کاشت با ژل را فرا خواهید گرفت این دوره به صورت تئوری و عملی زیر نظر مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای برگزار خواهد شد و پس از آن در جلسات تمرینی رایگان می توانیم همراه مدل در محل آموزشگاه و زیر نظر اساتید به کسب تجربه بپردازید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha