پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 365057

سال 2023 یکی از بهترین و پر بارترین سال‌ها برای صنعت آرایش و زیبایی بود! کم کم به پایان سال جاری نزدیک می‌شویم و شاید برای شما هم جالب باشد که دنیای آرایش و زیبایی در امسال شاهد چه پیشرفت‌ها و چه ترندهایی بوده است. برای چندین سال است که صنعت زیبایی و سلامت در هر سال، یک سری از لوازم‌های آرایش و نوع میک ‌آپ‌ها را به عنوان ترند معرفی می‌کند که این ترندها در همان سال مشخص شده به بیشترین حد خود استفاده می‌شوند. این ترندها همیشه به عنوان جدیدترین‌ها معرفی نمی‌شوند و ممکن است که یک ترند مربوط به سال‌های گذشته باشد که دوباره درحال ترند شدن و مد شدن است.ما در این مطلب بزرگ‌ترین ترندهای سال 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد و شما با جدیدترین و مورد استفاده‌ترین ترندهای آرایشی و زیبایی در دنیا آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

6 ترند بزرگ آرایش برای پاییز 2023

اکلیل بیشتر، آرایش بهتر!

6 ترند بزرگ آرایش برای پاییز 2023

امکان ندارد که شما هم تا به حال از وجود اکلیل‌ها به اشکال مختلف در لوازم آرایشی با خبر نشده باشید! اکلیل‌ها جدیدترین ترند آرایشی و زیبایی در سال 2023 هستند که شما از استفاده کردن آنها خسته نخواهید شد. رژ لب، سایه چشم، رژ گونه و خیلی از دیگر لوازم‌های آرایشی همگی با اکلیل‌ها به بازار لوازم آرایش عرضه شده‌اند که محبوبیت اکلیل در بین همه را ثابت می‌کند. در بین این شرکت‌ها، شرکت شیگلم نیز سعی کرده است که خود را با جدیدترین ترندهای آرایشی و بهداشتی همراه کند و رژگونه مایع یا تینت های شیگلم خود را با جدیدترین طراحی‌های سال 2023 به بازار معرفی کند.

استفاده از اکلیل نه تنها به لوازم آرایش بلکه به نوع استفاده توسط شما نیز می‌باشد و شما می‌توانید از چند گرم اکلیل، بهترین استفاده‌ها را داشته باشید و طبق سلیقه خود از آنها استفاده کنید. این ترند یکی از ارزان‌ترین ترندها است.

کرم پودر یا ضد آفتاب؟ شاید هر دو!

به نظر می‌رسد امروزه داشتن یک کرم پودر همه کاره بهتر از داشتن چند محصول جدا از هم است. استفاده از لوازم آرایش صورت با چند کاربرد می‌تواند روش خوبی برای صرفه جویی در وقت باشد. شما نیاز به زیرسازی درست دارید. باید پوست شفافی داشته باشید تا کرم‌ پودر بهترین عملکرد را برای پوست شما داشته باشد. محصولات آرایش صورت با دو کاربرد مانند کرم پودرهای حاوی ضدآفتاب و SPF در سال 2023 از محبوب‌ترین محصولات آرایشی هستند که افراد از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید انواع لوازم آرایش اصل را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

پنکک برای پوست‌های حساس؟

6 ترند بزرگ آرایش برای پاییز 2023

برای کسانی که پوست حساسی دارند، توصیه می‌شود، زیرا مواد معدنی موجود در آن کمتر از بسیاری از مواد موجود در کرم پودر باعث ایجاد واکنش آلرژیک می‌شوند. این پودر فشرده در واقع بر پایه مواد معدنی است، اما به دلیل داشتن روغن‌های طبیعی آبرسان و آنتی اکسیدان‌ها در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. این در مورد تمام پنکک‌ها صدق نمی‌کند اما امروزه بسیاری از کمپانی‌ها چنین محصولاتی تولید می‌کنند که برای افراد با پوست حساس مناسب است. دلیل این تناسب پنکک با پوست‌های حساس عدم نفوذ عمیق این محصول آرایشی به لایه‌های عمیق پوستی است. این محصول آرایشی به دلیل ویژگی‌های مثبت و بافت یکدست روی صورت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و از ترندهای آرایش در سال‌های اخیر است.

در صورتی که پوست شما حساس است و ممکن است استفاده از پنکک یا کرم پودر به پوست شما آسیب برساند، علاوه بر راهکارهایی که قبل‌تر به آنها اشاره شد، می‌توانید خرید سرم های صورت اوردینری را نیز در نظر بگیرید و در کنار استفاده از لوازم آرایش آنها را نیز به روتین پوستی خود اضافه کنید.

مژه‌های صاف از مد افتاده‌اند!

این وسیله آرایشی برای حالت دادن به مژه‌های کوتاه و صاف استفاده می‌شود. با استفاده از فر کننده مژه، به صورت طبیعی مژه‌هایی فر خواهید داشت. این وسیله آرایشی که برای آرایش چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد به همراه ریمل مژه‌ها را پر و بلند خواهد کرد. لوازم آرایش چشم مانند فر مژه و ریمل و همچنین خط چشم به دلیل نزدیکی به چشم حساسیت‌هایی در انتخاب جنس دارند. عدم داشتن کیفیت مناسب احتمال ابتلا به بیماری‌های چشمی و عفونت‌های چشم را افزایش می‌دهد. بهتر است برای خرید مدل‌های باکیفیت فرمژه، ریمل و سایر لوازم آرایشی چشم یک فروشگاه معتبر می‌تواند دغدغه شما در مورد غیر اصل بودن و بی‌کیفیتی کالا را از بین ببرد.

رژ لب‌های آجری رنگ برگشته‌اند!

بعد از دورانی که رژ لب‌های قرمز مد بودند، دنیای مد به سمت رنگ آجری رفت که در ترند دهه نود میلادی این رنگ به یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها تبدیل شد. این رنگ در زمان خود باعث شد که تغییرات گسترده‌ای در دنیای مد ایجاد شود! این تغییرات در حدی بود که تمامی برندهای سازنده لباس، رنگ پارچه و مدل لباس‌های خود را جوری طراحی و تولید می‌کردند که با رژهای آجری رنگ به راحتی ست شوند. پس می‌توان به جرات گفت که در زیبایی این رنگ شکی نیست!

پرشی به سال 2023 که ما شاهد حضور دوباره این رنگ در صنعت مد و زیبایی هستیم. این رنگ در حین زیبا و جذاب بودن دارای چندین نقطه منفی نیز می‌باشد که می‌تواند دلیل مد نبودن آن در هر فصلی را ثابت کند. این رنگ دارای ساختار رنگی خنثی است و مناسب برای فصل‌های گرم و تابستانی نیست. رنگ آجری یکی از زیباترین رنگ‌ها برای فصل پاییز می‌باشد که می‌تواند جلوه زیبایی به شما و نوع آرایش شما بدهد پس بهتر است از این رژ برای فصول سردتر استفاده کنید!

سایه چشم با رنگ سنگ‌های قیمتی؟

وقتی صحبت از سایه چشم می‌شود، بسیاری دارای عقاید متفاوت و ایده‌های جذاب هستند! برخی از افراد سایه چشم‌ها را به عنوان یک آرایش جذاب نمی‌بیند و معتقد هستند که حضور آنها در چهره می‌تواند موجب ناهماهنگی بین بقیه اعضای صورت شود. ترندهای آرایشی 2023 برای عوض کردن عقاید این افراد آمده و این سری رنگ‌های جالب و متفاوتی را برای سایه چشم معرفی کرده است!

شاید تا کنون به این موضوع دقت نکرده باشید که چشم‌ها همچون سنگ‌های قیمتی هستند و زیبایی آنها بی انتها! دقیقاً سایه چشم‌های زمردی رنگ و یاقوتی رنگ در تلاش ثابت کردن این هستند. این دو رنگ جزو زیباترین ترندهای آرایشی 2023 بودند که ثابت کردند می‌شود سایه چشم‌های زیبایی را با رنگ‌های پرجلوه ساخت و تنها رنگ‌های مشکی و قرمز برای سایه چشم نیستند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha