سلامت نیوز : عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای كاهش آلودگی هوا باید یك دستگاه متولی و اصلی مشخص شود تا در راستای آن دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر وظایف خود را انجام دهند.

علیرضا دبیر در گفت‌وگو با فارس درباره معضل آلودگی هوا در تهران، اظهار داشت: متأسفانه این موضوع نیز مانند ترافیك است و یك صاحب ندارد و این یكی از ایرادات آن محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مسئولان خود را همه كاره می‌دانند ولی به پای كار می‌رسند دستگاه دیگر را درگیر می‌كنند.

عضو هیئت رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح كرد: برای حل این مشكل ابتدا باید متولی اصلی این معضل مشخص شود و سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر نیز وظایف خود را انجام دهند.

وی با بیان اینكه آلودگی هوا تأثیرات مخرب و جبران ناپذیری بر سلامت نوزادان و كودكان می‌گذارد، خاطرنشان كرد: امیدوارم مسئولان مربوطه، نوزادان و كودكان را فرزندان خود بدانند و برای حل این مشكل اقدامی اساسی كنند.

دبیر تصریح كرد: متأسفانه سازمان یا دستگاهی كه پیگیر این موضوع باشد وجود ندارد تا اگر دستگاهی به وظایف خود عمل نكرد با آنها برخورد شود.

وی افزود: برای انجام چنین كاری همت لازم است ولی تنها كاری كه مدیریت شهری می‌تواند انجام دهد ارائه این راه حل در قالب پیشنهاد است چراكه به جز شهرداری دستگاه دیگری را نمی‌توانیم ملزم به انجام كاری كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha