سلامت نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی بقیه الله(عج) گفت: اثرات كرم ها برای كاهش چین و چروك های دور چشم موقت، گذرا و محدود است.
 
مسعود داوودی در گفت و گو با ایرنا افزود: كرم های دور چشم در كاهش تیرگی دور چشم، كاهش چین و چروك و در كم كردن پف دور چشم قابل توصیه بوده اما میزان تاثیر آن محدود است.
وی اضافه كرد: با وجود تبلیغاتی كه در زمینه استفاده از این كرم ها می شود، این كرم ها قادر به جلوگیری از پیری و چین و چروك دور چشم نیست.
این متخصص پوست و مو اضافه كرد: در برخی از تبلیغات اعلام می شود كه بانوان و مردان از سنین پایین و حدود 20 سالگی، استفاده از كرم های دور چشم را شروع كنند تا جلوی چین و چروك ها گرفته شود، درحالی كه این گفته ها شعارهای تبلیغاتی و برای فروش بیشتر محصول است.
داوودی درباره سن استفاده از كرم های دور چشم، گفت: استفاده از این كرم ها، سن خاصی ندارد، روند ایجاد چین و چروك های دور چشم در افراد متفاوت است بنابراین زمانی كه فرد نیاز به استفاده از این كرم ها را احساس كند، می تواند استفاده از كرم های دور چشمی را برای كاهش این چین و چروك ها آغاز كند.
این دانشیار دانشگاه علوم پزشكی بقیه الله (عج) اضافه كرد: افراد می توانند با تجویز پزشك از این كرم ها استفاده كنند تا در غیر این صورت، هزینه های زیادی را متقبل نشوند.
داوودی تاكید كرد، افرادی كه دارای پوست های حساس هستند بهتر است با تجویز پزشك از این كرم ها استفاده كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha